Avatar billede flappyflop Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ESSENTIELLE OPLYSNINGER

Når jeg en gang imellem i tide og utide har lyst til at formattere min hardisk...(ok jeg ELSKER at formattere min harddisk, det gir\' mig sq et kick...hehe så er der SYV ting jeg gerne vil gemme...Dem som jeg endnu ikke har fundet ud af, er...:

***  Passwords og brugernavne til IE 5.5.. Som når brugernavn og kode skrives når man går ind på en side, hvor man før har skrevet sine data, og nu står det der bare...HVOR ligger det på harddisken....???

***  Autofuldførelse..når man f.eks indtaster en adresse i internet explorer, og den selv fuldfører adressen før den er skrevet færdig, (den sammenligner med en intern liste..) hvor ligger den liste, så jeg kan gemme den og føre den videre...??

*** Historieoversigten i internet explorer, jeg elsker den, ...hvor ligger den så jeg kan gemme den, og føre den videre...???

Ded var ded... 3 delspørsmål, som jeg vil blive meget glad for hvis du kunne svare på dem..  33 point for hver, eller 100 samlet...
Avatar billede dr.com Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:50 #1
Det sidste ligger i \"oversigt\"
Nr. 1 & 2 er det samme men jeg ved ikke hvor det ligger
Avatar billede dr.com Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:54 #2
....\\Local Settings\\Programdata\\Microsoft\\
Jeg tror nok du kan gemme denne mappe og så sætte den ind når du har formateret.