Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2002 - 17:43 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

en box der gør at man kan have sin PC stående et andet sted

Hej. Jeg har set hos en kunde en box, hvor hun tilsluttede sin skærm, tastatur og mus, og fra denne box gik der et kabel (mindede stærkt om et netværkskabel) en 10 meters penge hen til selve computeren.

HVOR finder jeg sådan en sag henne? Det kunne være VILDT lækkert at have sin PC stående et andet sted, så man er fri for støjen...

Mvh Fastwrite
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. november 2002 - 17:45 #1
Måske du skulle prøve en anden kategori næste gang  Site vurdering :P
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
30. november 2002 - 17:46 #2
Black Box har en hel masse af sådane prudukter.

tlf. 56 63 30 10

e-mail: blackbox@blackbox.dk
Avatar billede the-ghost Nybegynder
30. november 2002 - 17:47 #3
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2002 - 17:52 #4
TAK!!! DEJLIGT DEJLIGT..

Michael-k... ups.. indrømmet - jeg så SLET ikke hvad for en kategori jeg var i.. tror jeg var LIDT for ivrig med at så skrevet spørgsmålet.. jeg kigger lige en ekstra gang fremover. Tak for oplysningen :o)

Esben-aaberg - håber det er i orden med dig at jeg giver the-gost flest point, da han kom med nogle links jeg kan bruge..

Tak til jer begge!!!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2002 - 17:54 #5
.. har I forøvrigt erfaringer med sådan en box?
Avatar billede -zonen- Nybegynder
30. november 2002 - 17:55 #6
tja der er bare langt når du skal havde en cd eller diskette i ;o) ellers ikke nogle problemer her da. Bare man har boxen hos sig, så man kan skifte mellem sine computer, og ik skal ind for at skifte.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
30. november 2002 - 18:25 #7
Det er helt ok med point'ne.

De link the-ghost kom med er det ikke til at sætte 2 eller flere pc'er til et sæt skærm, tastatur og mus. Der findes flere modellere af den slaks, dog er der mange hvor kabel længden er omkring 2-5m.

Der findes også nogen der bruger pds kabler, hvor længden bliver mindre rellavant da vi ligpludslig sakker 150m.

Jeg har selv erfaring med den første type. 12 server til et sæt monitor, mus og tastatur hvor de alle står inden for en 3m afstand af switchboksen. Virker fint, dog er man stadig tæt på støjen!

Jeg vi stadig opfordre dig til at bestille et katalog fra Black Box (lidt over 1000 sider), da de har alt i bække slags produkter!
Avatar billede -zonen- Nybegynder
30. november 2002 - 18:32 #8
helt enig med esben.

ta event... et kik forbi her http://www.blackbox.com/  Hvis du ik lige vil kikke i en box, eller har tid til at vente :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2002 - 19:19 #9
Det lyder herligt.. min maskine skal måske stå ca. 10 meter fra hvor jeg sidder, så det vil være helt genialt med sådan en box! Jeg kigger lige på linket -zonen-.
Avatar billede convinius Nybegynder
30. november 2002 - 23:56 #10
www.compart.dk
under KVM switche
Avatar billede convinius Nybegynder
01. december 2002 - 00:02 #11
Hos www.comelectronics.dk kan man få dem..de har godt nok ikke lagt dem på nettet...
men jeg købte selv min derfra som jeg blev rigtig glad for....
Aten cs-182 - de har den billigste...selvom der i edbpriser står det er hammergren.
Det er MED lyd...det er der ikke i de andre switche.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
01. december 2002 - 08:36 #12
Hvis det kun er en computer det drejer sig om, så er der jo også muligheden med forlænger kabler.

Ved 10m. skal men dog nok vælge opmærksom på elektronisk støj, men et par god skærmede kabler, skulle det kunne funger uden problemer. Dette ville være en meget billiger løsning.