Avatar billede spectrum Nybegynder
30. november 2002 - 17:29 Der er 4 kommentarer

Playstation 2 boot disk

Heyza jeg vil bare lige høre om der findes en playstation 2 boot disk og hvor man kan få fat i den!!!
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. november 2002 - 17:38 #1
tror ikke du kan finde nogen men du kan få en super god chip i hos mig for 1250 kr for chip og installation.

det er med den helt nye Magic 3 Chip som booter alt uden swap
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. november 2002 - 17:39 #2
hvad vil du egentligt bruge den bootdisk til
Avatar billede spectrum Nybegynder
30. november 2002 - 17:46 #3
Så jeg kan tage backup af mine ps2 spil
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. november 2002 - 18:04 #4
vil bare sige at der findes ikke nogen bootdisk til ps 2 som virker uden at der er chip i den

men kig da her og se om du kan finde noget der behager dig
http://www.gamebits.shopbasic.dk/
http://www.mm-vision.dk/

men det nærmeste er med en neo 2,2 chip og action replay men der er masser af problemer med den chip

kan jeg da også monterer for 400 kr men hvis det skal virke skal du ud og bruge +200 for action replay +200-300 for et memorycard og så er du jo oppe i ca. 800-900 kr igen og så kan jeg anbefale at du får monteret enten Magic 2 Mesiah eller Magic 3