Avatar billede mariah Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Extention til mouseover

Hej

Jeg havde engang en extension til DW, der gjorde det muligt at lave en mouseover mellem to frames. Men min comp. lavede tricket og fuckede op, og dermed var alt væk :( Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den igen?

Jeg krydser fingre.

M.
Avatar billede chris Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:42 #1
Findes det.....findes det her : http://www.macromedia.com/exchange/ultradev/

:-)
Avatar billede mariah Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:29 #2
Jeg har kigget, men uden held.. :(
Avatar billede bambino Nybegynder
01. november 2000 - 18:13 #3
Download Ultra Dev trial fra www.macromedia.com. I Ultra Dev er der som standard en glimrende mouseover-guide - du kunne jo også bruge CSS-styles hvis du kan nøjes med tekst.