Avatar billede flappyflop Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:05 Der er 8 kommentarer

Omrokering af stifinder ikoner

Hvordan omrokerer man stifiner\'s ikoner, evt tilføjer/fjerner nogle...(med andre ord tilpasser brugerfladen, som Microsoft ville have sagt det..)så ikonerne ligger som JEG vil have det, og ikke windows...
Avatar billede bja2 Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:37 #1
du kan h-klikke og arrangere efter: navn. type, str., dato og automatisk
Avatar billede bja2 Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:38 #2
Eller flytte dem manuelt, husk at gem
Avatar billede flappyflop Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:00 #3
Nej jeg mener ikonerne INDE i stifinder, når man HAR åbnet stifinderen, så er det ikonerne frem, tilbage, osv jeg taler om....hvordan omrokerer, tilføjer, fjerner man dem...???
Avatar billede dr.com Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:11 #4
H klik i værktøjslinien, tilpas, så kan du trække dem ned eller op efter behag
Avatar billede flappyflop Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:24 #5
Nix bix dr.com det kan man IKKE, prøv selv....

Det kan man i Internet Explorer, der kan man flytte rundt, og gøre som det passer én, men ikke i stifinder, i hver fald ikke i min...prøv det lige selv, før du skriver at man kan...
Avatar billede deadlock Nybegynder
15. oktober 2000 - 14:27 #6
Hi there

Fedt at være negativ over at bogen prøver at hjælpe dig, man får virkelig lyst til at komme med en masse forslag når det er den måde man bliver behgandlet på hvis det ikke lige fungere for dig.

Over and out

Deadlock
Avatar billede dr.com Nybegynder
15. oktober 2000 - 15:09 #7
Ja, sorry, jeg var lidt for hurtig. Ska´ ikke forstyre dig mere
Avatar billede jezz Nybegynder
18. oktober 2000 - 11:54 #8
Er det Ikonerne du vi have skiftet ud? Hvis det er det så gå ind og søg efter *.ico, lav en mappe der hedder iconer. maker den du vil have skiftet icon på vælg egenskaber, skift icon, vælg gennemse, fin din mappe med iconerne i og vælg den du vil have. Håber det hjalp