Avatar billede dellevela Nybegynder
30. november 2002 - 11:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ingen opdatering i iframe

hejza eksperter jeg har et spørgsmål som i gerne skulle kunne svare på. nå nok om det. jeg har en lille textchat.

hovede vinduet opdatere hvert 5 sekund. jeg har så et iframe i det. men når hovede vinduet opdatere gør iframet det også. hvad skal jeg gøre?

jeg vil gerne have den til at lade være med at opdatere iframe og kun hovede vinduet. hvad skal jeg gøre.

jeg vil blive glad hvis i gav mig et scrip som jeg kunne bruger!
Avatar billede dellevela Nybegynder
30. november 2002 - 11:59 #1
lol i kalder jer eksperter!
Avatar billede flse Nybegynder
30. november 2002 - 12:03 #2
er det et udtryk for utilfredshed, når du ikke har fået svar indenfor 3 minutter på en lørdag formiddag?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. november 2002 - 12:03 #3
Sikken en kommentar - Du er sgu da til grin manner....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. november 2002 - 12:07 #4
1. forkert kategori
2. Mangelfulde oplysninger
3. Ualmindeligt utålmodig

Sandsynlighed for svar : 4%
Sandsynlighed for korrekt svar 0.02%
Sandsynlighed for at folk hellere vil slå på din utilfredshed 93%
Sandsynlighed for folk ryster på hovedet og bruger deres tid andetsteds : 80%
Avatar billede dellevela Nybegynder
30. november 2002 - 12:09 #5
lol !
Avatar billede flse Nybegynder
30. november 2002 - 12:10 #6
nikolajdu> kunne ikke være mere enig  :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. november 2002 - 12:11 #7
Anyway er svaret på dit spørgsmål : Opdaterer du hovedvinduet, så vil din iframe uværligt følge med.

Husk nissen flytter altid med.
Avatar billede flse Nybegynder
30. november 2002 - 12:14 #8
dellevela> et godt råd .. lad være med at bede om råd, og samtidig kritisere dem du beder om hjælp... det er en god måde at skyde sig selv i foden på :-)

Bortset fra det, så lav et frameset, som indeholde ën frame med dit hovedvindue, og en anden med indholdet af din iframe ...
Avatar billede dellevela Nybegynder
30. november 2002 - 12:23 #9
ok
Avatar billede dellevela Nybegynder
30. november 2002 - 12:24 #10
skal nok huske