Avatar billede ohmish Nybegynder
30. november 2002 - 11:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp! Jeg får "403 Forbidden" på min side.

Er Cliche.dk dk's største amatørbiks??
Ingen har pillet ved chemdry.dk (udover cliche måske), og den har virket næsten perfekt indtil nu.
Mysqlserveren er nede, og jeg får flg. svar fra siden:

Forbidden.
You don't have permission to access / on this server.

Apache/1.3.26 Server at chemdry.dk Port 80

Hele dagen var der desuden STOR forskel på om jeg skrev med www eller uden i url'en. Hvis jeg endelig måtte se siden, var den fejlfyldt. Hvis jeg refreshede fik jeg meget sandsynligt en "403 forbidden" igen. Hva sker der!?

Cliche support har lukket i weekenden så...
Jeg har prøvet chmod 777 på alle mapper og filer uden held. Så det er ikke der osten lugter.

Hvis nogen kender til problemet og ka hjælpe gives 50 point.

Jeg er vel vidende at man får hva man betaler for. Men jeg har købt deres dyreste hotelløsning, og der er ovenstående uacceptabelt!
Avatar billede flse Nybegynder
30. november 2002 - 11:36 #1
Tjaa.. du kunne ha' købt samme service hos Enavn.dk .. de har også lukket i weekenden  ... men regninger kan de dog ALTID sende ud ...  :-)

Så nej, Cliche.dk er ikke dk's største amatørbiks .. det er der desværre mange om  :-/

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit konkrete problem, men ville overveje at finde et seriøst webhotel hvis jeg var dig .. Brugte selv 1 års tid med at skifte webhotel, til jeg fandt et der kunne leve op til det de lovede ...
Avatar billede leif Seniormester
30. november 2002 - 18:14 #2
Jeg kom en enkelt gang ind på siden, men skulle dog ikke refresh for så måtte jeg ikke mere. Jeg ville dog meget hurtigt finde mig en ny udbyder, da jeg kender folk, som er ved at smutte fra dem.

Husk altid en ting, jo mindre du betaler for det, jo mindre service kan du forlange. Du kan dog prøve at tage kontakt til Cliche.dk via email samt ringe til dem på mandag, andet er der nok ikke at gøre.

Held og lykke.

/Leif
Avatar billede ohmish Nybegynder
03. december 2002 - 14:43 #3
gå ind på http://www.cliche.dk/

man ender på http://www.hfriis.dk/