Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:12 Der er 21 kommentarer og
5 løsninger

Hvad kan jeg gøre

Hvad kan jeg gøre for at gøre ved det dsign for at det bliver lidt beder????
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:12 #1
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:17 #2
antialiasering... og brug mere end 2 minutter på at lave grafikken...
Avatar billede perj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:19 #3
Undskyld blood, men start forfra. Den blå dur heller ikke efter min mening.
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:21 #4
perj

hvad farve vil du tror passer bedst
Avatar billede perj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:26 #5
Det er selvfølgelig en smagssag, men den blå du anvender kan jeg personligt ikke lide, den er lidt for hidsig:-. Desværre/heldigvis er der jo nogle mio. at vælge imellem.
Avatar billede djalfe Novice
14. oktober 2000 - 23:28 #6
sort på hvidt har vel altid været det bedste, vil jeg mene, grafikken er ikke for pæn.

Køb dig en tegnepen, det styre!! *gg*
Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:34 #7
Som en start kan du finde et godt hjemmeside program.
Du kan muligvis bruge NetObjects Fusion5, det program laver det hele for dig, næsten.
Det kan downloades(ca.75 Mb) eller bestilles på cd(trial).
Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:36 #8
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:39 #9
stp

når jeg laver en side så laver jeg det i en tekst editor jeg gider ikke det andet det lære man ikke noget af!!!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:42 #10
Min mening er også at du skal starte forfra... og måske kigge rundt på nettet for at få inspiration.

Som også sagt tidligere så er antialiasering nok noget du skulle lære.
Avatar billede perj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:45 #11
Jeg mener du kan se noget om antialiasering på www.aha.dk - men ikke helt sikker.
Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:45 #12
Ok blood, for mig lød det som om du var helt grøn inden for hjemmesider.
Avatar billede perj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:48 #13
Det samme troede jeg:-)
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:50 #14
jeg har rodet med hjemmesider i snart 2
startet med publisher
så frontpage
så blev det til stones og notesblok
Avatar billede blood Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:50 #15
snart 2 = snart 2 år
Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:52 #16
Hvad hedder det så når man ikke er \"grøn\" mere?Blå?
Avatar billede perj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:54 #17
Nej, man bliver \"bidt\" af det, og så bli\'r man rød i kammen af at glo så meget på den monitor :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2000 - 00:08 #18
Nu ser siten alt for kold ud. Der skal noger mere farve på. Prøv at give overskrifter og link en varm gul farve. Det tror jeg vil give et bedre resultat.

Afstanden mellem menu og hovedside kunne også godt være lidt mindre. alt for meget spildplas.

Få lige rammerne omkring de 2 banner til at passe sammen.

Det er sjusk at e-mail link ikke findes. Der kunne være en side hvor der står under konstruktion.

Pas på st siden ikke kommer til at ligne en skole rapport.

Avatar billede blood Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:13 #19
kharder

email link prøv at trykke på. \"Copyright 2000 Danskweb.com\" men kommer en kontakt side

Afstanden mellem menu og hovedside. Det kigger jeg på

Gul farve. det vil jeg prøve

du er ind til vider den eneste der har skrevet jeg vil give point
Avatar billede johannielsen Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:27 #20
>>>>>>Blood

Jeg tror også du bør starte forfra. Designet er generelt lidt kikset!

Ikke fordi jeg selv er bedre, men alligevel....
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2000 - 00:28 #21
Det var selve linket \"email\" som giver HTTP Error 404
Avatar billede snedled Nybegynder
15. oktober 2000 - 01:14 #22
Hvis du selv kikker lidt kritisk på det du har lavet, kan du jo godt se at kanterne er hakket, og teksten ligeså....

...lav det om, og lav siden færdig, så skal jeg komme med mere...

/snedled
Avatar billede nathan Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:17 #23
Stone\'s WebWriter 3 ??? bruger du ikke denne editor?
Avatar billede blood Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:27 #24
nathan

yep og notesblok
Avatar billede nathan Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:34 #25
ok der er noget du skal lave om!

1. farve, ændre den til noget lysere

2. ændre titler med noget andet font.

3. brug antialisering til både titler og grafik.

Jeg kommer med flere kommentar, når du opdatere din webside.
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:25 #26
Nu hvor du har grundstrukturen, burde du lave noget mere farvespil, noget som behager øjnene, nogle afrundinger så man ikke kan se de hårde pixels. Grundideen kan godt bruges, men gør noget ved dit øjefanget, da det er det du skal leve videre på.
DanskWeb er det ikke lidt racistisk? Som Danmark4 \"Dansk fjernsyn for danskerne?\"