Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
14. oktober 2000 - 22:50 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

fjerne flere ens mails

Jeg har uvist af hvilken grund flere eksemplarer af samme mail liggende i outlook 2000.
Er der nogen, der kan hjælpe mig med en makro, der fjerner dubletter. Som regel ligger ddubletterne i samme mappe, men der er mange og det er møjsommeligt at rense dem ud.
Avatar billede stp Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:07 #1
Slette en hel samtale
Outlook refererer til en emnetråd som en samtale. Hvis du vil slette en hel samtale, skal du gøre følgende:

Klik på Indbakke .

Peg på Aktuel visning i menuen Vis, og klik derefter på Efter samtaleemne.

Klik på samtalens gruppebrevhoved, og tryk på DELETE.

Husk at gemme en af dem et andet sted hvis du vil beholde den ene.
Avatar billede polaris2000 Nybegynder
15. oktober 2000 - 18:23 #2
Slette flere ens mails:

Klik på organiser i værktøjslinien. Herinde er det muligt at oprette regler som bla. kan slette sparmmail, eller slette flere ens mails.
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
18. oktober 2000 - 21:59 #3
stp, det er rigtigt at jeg kan finde dubletterne på denne måde, men det kræver stadig meget manuelt arbejde, så jeg er ikke tilbøjelig til at acceptere dit svar.
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:02 #4
Polaris, den er jeg ikke med på. Jeg kan oprette regler som udfører diverse kontroller ved modtagelse eller afsendelse, men hvad med dem, som allerede er der? Du må forklare lidt mere.
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
17. december 2000 - 21:35 #5
Jeg får åbenbart ikke bedre svar end det fra stp, jeg bliver rykket for reaktioner så stp vi deler pointene, det var ikke det jeg var ude efter.
Mvh