Avatar billede the_pagman Nybegynder
29. november 2002 - 20:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

netværk mellem XP'er

hej Eksperten. Jeg sidder her og skal lave et Netværk mellem disse to Computere Begge med Xp. jeg har instaleret begge net-kort og tilsluttet et Krydset kabel.
Men jeg kan ikke få forbindelse, af en eller anden Grund.
Jeg kan ikke finde den anden computer.. HJÆLP... TAk for tiden... vi ses
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2002 - 20:19 #1
gæstekontoen skal slås til før det virker.
Avatar billede the_pagman Nybegynder
29. november 2002 - 20:20 #2
hvorfor det!

jeg har haft Netværk på den før, og da havde jeg ikke gæstekontoen til..
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2002 - 20:21 #3
kører de begge indenfor samme IP-range? + samme subnet?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
29. november 2002 - 20:39 #4
har du slået firewallen fra? det plejer at virke for mig ;o)
Avatar billede the_pagman Nybegynder
29. november 2002 - 20:40 #5
åååhhh nej det har jeg ikke... men hvordan! det har jeg ikke lige så meget forstand på..... jeg har en Router. og ikke andet.. OK
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
29. november 2002 - 20:46 #6
kontrolpanel > netværksforbindelser > LAN > egenskaber > avanceret (faneblad)