Avatar billede iq Nybegynder
14. oktober 2000 - 21:55 Der er 7 kommentarer

Geforce 2 GTS uden Agp x4

Mit AGP x4 virker ikke!!!

jeg har et Asus K7v-t motherboard med kx133 chipsæt og Geforce 2 Gts grafikkort...
jeg har de nyeste drivere til min bios og de nyeste drivere til mit grafikkort...men hvis man går ind i egenskaber for skærm>indstillinger>avanceret>og så under information så står der at min Agp bus er x4 men kun køre kun x2...hjælp mig
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:39 #1
Kig i din BIOS ... mener at man kan sætte det der. (men ved det ikke med sikkerhed)
Avatar billede teknik Juniormester
15. oktober 2000 - 21:02 #2
-Kører også Asus K7V (dog ikke -t) med Geforce1 DDR og AGPx4. (står ogå x4 i Info)
(Kører WinME.....)
Indstillingen sker så vidt jeg har kunnet hitte automatisk.
...og jeg -har- kigget en hel del efter den i BIOS....
Det eneste med AGP der omtales noget i retning af \"write strenght\"....men der nævnes ikke de velkendte x1, x2, x4......Så den fik lov at blive på \"auto\".
Avatar billede ppstyle Nybegynder
16. oktober 2000 - 13:28 #3
Check Asus.com, jeg tror din bios trænger til en opdatering. Har du problemet - ved asus helt sikkert det eksisterer, så tjek evt. deres support side for bios opdateringer.
Avatar billede zen Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:57 #4
He jjj.prøv lige ....
htp://www.tweak3d.net/faq/
der er tusindvis af info om Geforce + links til exempelvis et lille \"regedit trix\" og \"how to enable agp 4x\"  good luck..........Zen...
Avatar billede teknik Juniormester
16. oktober 2000 - 21:22 #5
Masser af Kød på Zen\'s link - Det burde give dig svaret
Avatar billede morten_b Nybegynder
19. oktober 2000 - 22:31 #6
Asus har i deres BIOS en grafikindstilling som giver dig valget mellem og Optimal og Standard. Hvis denne står til standard vil du ikke kunne sætte AGP til 4x
Avatar billede toast Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:18 #7
Hvis du ikke får det til at virke, så kan jeg trøste dig med at forskellen på AGP 1X/2X/4X svinger mellem 5%....latterligt ikk´sandt?