Avatar billede bearbeergood Nybegynder
29. november 2002 - 11:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gameport/joystick problem

hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig.

jeg har et joystick af mærket logitech wingman interceptor. det er ikke et usb men gameportsjoystik. jeg bruger xp pro, men når jeg tilslutter joystikket og har downloadet de nyeste wingman drivere kan det ikke finde joystikket. gennem windows spilenheder kan man vælge nogle faste modeller, har prøvet med flere slags, kan godt tilføje dem, men de står som ikke connected.
bundkortet er et asus A7V22-E.
nogen der har ideer til hvordan jeg kan få det til at virke, joystikket virker fint på min fars pc.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
29. november 2002 - 11:48 #1
Sidder gameporten på bundkortet på sådan en fætter? Det lyder til at denne ikke er installeret korrekt.
Avatar billede bearbeergood Nybegynder
29. november 2002 - 11:51 #2
mener den sidder sammen med det onboard lydkort, da det i manualen hedder midi/gameport
Avatar billede bearbeergood Nybegynder
02. december 2002 - 13:21 #4
sekam tak for linket, har fået det til at fungere :-), prøvede at følge de punker der var nævnt, pludselig virkede det igen. du kan kun få point hvis du laver et svar, ikke en kommentar, så gør lige det.
Avatar billede sekam Nybegynder
02. december 2002 - 16:46 #5
Np. :)