Avatar billede lokee Nybegynder
29. november 2002 - 07:48 Der er 4 kommentarer

Stregtykkelse...

Har lige fået mx og har lavet en animation. (dygtig pige).

Jeg har tegnet en mand, som kommer tættere på v.h.a. tweening.. Men når jeg scaler movieclippet op, for at få ham tættere på bliver stregen også tykkere?

- Det gjorde den da ikke i 5'eren, gjorde den?

Hvordan.. får jeg den til at la' vær' med dette?

- Blonde to the Bone!
Avatar billede kantoraza Nybegynder
29. november 2002 - 08:40 #1
Det tror jeg umidbart ikke at du kan, men du kan jo (besværligt) lave 2 movieclips inde i et. I det ene movieclip er stregerne så. De skal ikke tweenes med motion, men så med shape. Det er nok den eneste løsning.

Mvh. NC
Avatar billede mat Nybegynder
29. november 2002 - 09:08 #2
..eller bruge hairline tykkelsen på stregerne.
Avatar billede lokee Nybegynder
29. november 2002 - 09:27 #3
mat... gider du ikke lave et svar, så du kan få et par point? Tak.
- Og tak til dig også kantoraza! :-)
Avatar billede mat Nybegynder
29. november 2002 - 10:24 #4
joda :)