Avatar billede 12tri Nybegynder
14. oktober 2000 - 17:14 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Bedøm brugervenlighed

Hej alle eksperter

Jeg har en hjemmeside om triathlon på http://www.12tri.dk
Jeg vel bede jer om at vudere brugervenligheden på hjemmesiden og komme med forslag til forbedringer
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 17:26 #1
For det første...
Dine msnuknapper i toppen (tilbage, forsiden, frem) er grimme og unødvendige...
Det ser næsten dumt ud at dit (ellers udemærkede) logo i venstre hjørne sidder længere ned en danbanreklamen!
Lav logoet lidt større så det også er lige så højt!
Ellers er der ikke så meget at sige...
Jeg synes at siden er godt afstemt i farverne, og du holder dig i den samme (måske lidt kedelige?) stil hele tiden...
Fint arbejde...

MPJ
Avatar billede riejensen Nybegynder
14. oktober 2000 - 19:41 #2
Brugervenlighed i netscape = elendig. Forbedring = sørg for siden kan vises.
Under træningsprogrammer, brug ikke \'her\' som link men \'træningsformer\'.
Under information om programmer står kun information om ét program - under download er der 8 ...?, informationen burde være om alle 9 programmer og alle 9 programmer burde være under download...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2000 - 20:03 #3
Første kik på siten, hvor man aldrig har set den før, så virker den lidt forvirende. Trænger til ordnede forhold. Overskuelig opstilling. Hvorfor bruge den centrale del af forsiden til at remse link op på. Det er da her de spændende nyheder skal placeres. Link har du i forvejen i navigations menuen. Brug noget mere plads til nyheden. Siten virker lidt sløvt.
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:18 #4
En hjemmeside der udfra design, ligner alle de andre nyheds-site\'s der findes.

Inden siten frigives helt hundrede, så tjek den her:
http://websitegarage.netscape.com/

Pågrund af designet af siden, virker den lidt sløv, men er alligevel rimelig hurtig (?!?)
Jeg ved ikke om du har fejl konverteret din tekst, så det kan muligvis være her den trykker på hastigheden.
Avatar billede babyshark Nybegynder
18. oktober 2000 - 01:31 #5
meget lækker side, men hvis man beregner f.eks den puls man skal træne med for at forbrænde fedt, kommer der ikke et entydigt svar. der står jo blot VO2, anaerobt osv, for os dumme fisk er det jo svært at vide hvad er, og jeg har forsøgt at søge om det, men uden held, men ellers er siden da helt kanon. programmer, artikler...ja ALT..den er fed og brugervenlig:-)
Avatar billede mathis_nybo Nybegynder
21. oktober 2000 - 20:40 #6
Oki, bedømme er ikke noget problem

1. Slet vejrudsigten i bunden, der er copyright på den fra DMI og det kan de ikke li\' sådan noget.
2. Centrer det med at det er en privat service.
3. der står \"alt om triathlon\" men har også noget med duatlon!
4. beregn din hastighed og svømmetræning skal ned hvor du har beregninger og link og de skal op
5. Fjern de sportsnyheder de er kun ireterende, evt bare sæt et link såm man kommer ind under politikkens sports hjemmeside.
6. der er top plads under din Chart.dk og nyhederne, få det taget væk.
7. Og få så når du har fjernet DMI\'s vejt og politikkens nyheder, få da Chart.dk midter centreret.
8. få det 12tri.dk logo i bunden fjernet og den kørt op.
9. Du har alt for meget farve spil med på siden...

Håber du kan bruge det...
Avatar billede 12tri Nybegynder
01. november 2000 - 20:58 #7
Tak for al kritikken kan i finde på mere
Avatar billede mathis_nybo Nybegynder
01. november 2000 - 21:05 #8
Forventer du mere????
Det var det grundlæggende!!!
Avatar billede 12tri Nybegynder
01. november 2000 - 21:15 #9
Ok hvis du ikke kan finde på mere får du naturligvis dine vel tjente point.
Tak
Morten
Avatar billede 12tri Nybegynder
01. november 2000 - 21:21 #10
Avatar billede riejensen Nybegynder
02. november 2000 - 12:18 #11
Tak til Morten, skulle det være en anden gang :-)