Avatar billede sunstormkla Nybegynder
28. november 2002 - 17:04 Der er 11 kommentarer

net boot disk

Hej alle sammen der ude jeg ville hører om der var nogen der kunne hjælpe mig med at lave en net boot disk (FD). der skal kunne være mere en en driver på  sammen disk....

med venlig hilsen sunstorm
Avatar billede hub Nybegynder
28. november 2002 - 17:08 #1
Avatar billede sunstormkla Nybegynder
28. november 2002 - 17:09 #2
jeg har prøvet af bruge den med jeg kan ikke få lagt min dirver til mit realtek 8139 in i disken...
Avatar billede hub Nybegynder
28. november 2002 - 17:12 #3
Den ligger der i forvejen-den booter mit netværk på med realtek 8139
Avatar billede sunstormkla Nybegynder
28. november 2002 - 17:15 #4
okay jeg prøver lige.... to sek eller fem min jeg skal ligge sætte pcén til...
Avatar billede hub Nybegynder
28. november 2002 - 17:18 #5
Ellers prøv at lægge den ind igen (8139 PCI Family Network)

http://www.host.mostlycreativeworkshop.com/~nu204/nu2files/pcind.cab
Avatar billede hub Nybegynder
28. november 2002 - 17:20 #6
copy them (do not unpack) into the "BFD" drivers\ndis directory.

To customize the bootdisk you should edit the BFD.CFG file. Look for a section called "network boot disk".
Avatar billede sunstormkla Nybegynder
28. november 2002 - 17:38 #7
jeg har ikke noegt biblotek der hedder drivers
Avatar billede sunstormkla Nybegynder
28. november 2002 - 17:43 #8
kan du ikke smide helle linket ind så jeg kan downloade den directe... jeg kan nemmerlig ikke finde nogen til realtek
Avatar billede hub Nybegynder
28. november 2002 - 17:52 #9
Det link jeg har skrevet er til Realtek driveren
Avatar billede hub Nybegynder
28. november 2002 - 17:57 #10
Hmm, du har ret, dette bibliotek findes ikke på disken, men prøv at lægge den i lib biblioteket-der ligger nogle andre, så vidt jeg kan se.
Avatar billede sunstormkla Nybegynder
17. januar 2003 - 08:54 #11
jeg har fundet en cd som kan boot på netwærk