Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:28 Der er 18 kommentarer

Winamp!

Den er helt gal. Pludselig kan jeg kun spille mp3-filer med windows media player!!

Jeg fatter ikke en meter her. Både winamp og sonique hakker bare det første halve sekund af mp3-filerne. Har aldrig haft disse problemer før og mener ikke der kan være noget galt med drivere osv da al anden lyd duer.

Kan det være den nye mediaplayer der har lavet rav i den?

Quite
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:40 #1
Har du fornylig flyttet dine filer, eller sat mediaplayeren til \"standard\" player?
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:42 #2
Nej, jeg fravalgte mediaplayer som default til mp3, og filerne ligger hvor de altid har ligget...??

Avatar billede bbs Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:45 #3
Slet Winamp og geninstaller det! Så er dit problem væk!!
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:50 #4
desværre ikke, nej. Har både geninstalleret det og forsøgt mig med sonique.
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:55 #5
DEn spiller kun et halvt sekund af dem siger du?
Hmmm....
Det er mærkeligt!
Men hvis filerne er blevet renamet eller lagt et andet sted så spiller den også kun lige 1/1000 af et sekund af dem!
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:04 #6
tja, ...men intet er ændret, udover at der nok er installeret en del programmer, men de burde ikke have pillet ved drivere, for alt andet kører fint!
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:07 #7
Hmmmm det er mystisk!
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:27 #8
enig ....og det er endda et soundblaster live-kort og jeg bruger pc\'en til at producere musik og der er ingen problemer med andre audioprogrammer!!!
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:37 #9
bare for en sikkerhedsskyld...
Åbn winamp vælg en fil den ikke kan spille:
Klik med højre musetast og vælg file info!
Kig så oppe i toppen hvor den mener at filen ligger, og prøv at finde stedet!
Bare prøv at tjekke...!
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:42 #10
*s* det passer!

Og ja, det er ret sort. Er heller ikke så umulig at jeg ville skrive hvis det var helt ordinært.

Ender med en formattering, er jeg bange for.
Avatar billede stigc Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:46 #11
bbs forslag er måske ikke helt tosset. Det kan være at WMP har lagt nye drivere ind til mp3-afspilening som din computer ikke kan lide. Installer derfor dit gamle Winap en gang til! Kan ikke garantere at det virker....
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 14:55 #12
Jeg har ganske vist ikke forsøgt med en ældre version af winamp, men det burde jo ikke være nødvendigt - desuden var det med den ældre version problemet startede.

Men ok, så skal jeg bare finde en ældre version af winamp ...selvom det er tvivlsom om det hjælper eftersom winamp da ikke piller ved drivere!!?

Avatar billede stigc Nybegynder
14. oktober 2000 - 15:05 #13
nej det har du nok ret i.....
Avatar billede quite Nybegynder
14. oktober 2000 - 15:21 #14
ak ja, det hjalp i hvert fald ikke :-(
Avatar billede driis Nybegynder
14. oktober 2000 - 16:03 #15
Hvilken Windows-version er det?
Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:19 #16
Har du prøvet at downloade en ny mp3 fil? Og prøv så at fjerne assosieringen til mp3.
Åbn en mp3 fil og vælg Winamp
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. oktober 2000 - 00:05 #17
Du afinstallerer selvfølgelig Winamp FØR du installerer den igen?
Har du forresten flere lydkort i din computer?
Har du prøvet at sætte mp3-prioteten op? Eller sætte antal af bufferede sekunder op? Eller bruge en anden driver end OUT_WAVE? Prøv OUT_DS.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:23 #18
Lukketid -

/victor-1