Avatar billede casper_21 Nybegynder
14. oktober 2000 - 12:25 Der er 4 kommentarer

TING DER HENTES

Hvordan kan man gører så ting blive hentet efter en bestemt mønster EKS: først henter den billede1 så går der 3,5 sek så henter den blilede2 så går der 1,9 sek så henter den et stykke tekst?
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:43 #1
Jaaa.... 5 point er jo ikke meget.... ;o)
Jeg tænkte på om det er browseren der skal hente de filer efter et bestemt stykke tid!
Hvis det er det kan man da godt... (tror jeg)
Avatar billede casper_21 Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:14 #2
Ja
Avatar billede gregersp Nybegynder
02. november 2000 - 21:43 #3
Du kan gøre det med en stump javascript.
Jeg vil foreslå at du spørge i NEWS:dk.edb.internet.webdesign.clientside eller http://netcoders.dk eller i javascript-gruppen her på siden.
Avatar billede maxburner Nybegynder
25. november 2000 - 19:08 #4
Efter min mening burde PC-browser kører på flere linjer til en server en bare den søle 1 som de gører nu. Det vil øge din hastighed med at alle de grafiske billeder popper op parallelt

Eks.. såsom På amiga\'ens Browser, hvor den åbner op til 30 mulige kanaler som er ledige op til en server, eks. ligesom Download Accelerator som kan åbne op til 7 kanaler, og DL-rate kommer op på mindst 3-5 gange hurtigere (50-200Kbit)

Findes der iøvrigt ikke en anden browser til PC, der udnytter flere mulige kanaler en 1?????

MaxBurner