Avatar billede pondmule Nybegynder
28. november 2002 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmkort - Mafia

Jeg har Windows XP.
Jeg vil høre om der er nogen der kender til dette problem: Jeg har et S3 Savage pro skærmkort og har lige opdateret driveren til det (det skulle være den nyeste), når jeg spiller Mafia er min pc flere gange gået ned midt i spillet og følgende meddelelse er kommet: driveren til skærmenheden kunne ikke udføre en tegnehandling. Kan det lade sig gøre at spille Mafia uden problemer med det skærmkort jeg har?
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
28. november 2002 - 14:05 #1
Det er jo ikke sikkert kortet understøtter det som spillet gerne vil bruge. Tjek evt. indstillingerne i spillet og se om du kan fjerne nogle grafik ting. Prøv evt. at fjerne hele lortet og så sæt en til ad gangen... på den måde kan du jo finde ud af hvilken en der driller :-)
Avatar billede krofar Nybegynder
15. juni 2003 - 23:42 #2
Fik du det til at virke?
Avatar billede pondmule Nybegynder
06. august 2003 - 16:11 #3
.