Avatar billede humlebien Novice
28. november 2002 - 13:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Erfaringer med Ulead Videostudio6?

Jeg vil gerne hører lidt erfaringer med Ulead Vidiostudio6 + evt. anbefalinger af lignende produkter
Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 18:32 #1
Du må give mere end 50 point hvis du vil ha folk skal skrive hele stile om hvorfor du bør vælge Premiere fremfor Video studio osv...
Avatar billede gukken Nybegynder
03. december 2002 - 15:26 #2
Hvis du ikke har den store erfaring med videoredigering er ulead-videostudio et udemærket program at starte med. Det har nogle gode wizard´s som guider dig fra input til output. Senere skal du have adobe premiere 6,5 - det er et af de fedeste programmer til video, men kan være lidt tricky at finde ud af uden nogen erfaring.
Avatar billede spit Nybegynder
19. marts 2003 - 14:37 #3
Hej jeg har efterhånden arbejdet noget med video studio 6 og finder det værende et let og godt program
Det kan det fleste ting man har behov for som almindelig amatør på området.
Selvfølgelig savner man hen ad vejen nogle ting men alt i alt et godt program
Hvis du vil udveksle erfaringer eller har spørgsmål er du velkommen til at maile direkte til mig