Avatar billede themightygugi Nybegynder
28. november 2002 - 08:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Loading baren i IE bliver ved når visse scripts bliver kørt

Hvordan kan man fortælle Internet Explorer, ved hjælp af JavaScript, at siden er færdigloadet, hvis den ikke selv kan finde ud af det, og derved få loading baren til at forsvinde? Den burde forsvinde når onload eventer kører, men det gør den ikke!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. november 2002 - 10:06 #1
loading baren???
Avatar billede themightygugi Nybegynder
28. november 2002 - 10:29 #2
Den lille blå fætter der kommer nederst i browser vinduet når en side loader io internet explorer. Prøv at åbne IE og så kig nederst, lidt til højre for midten.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. november 2002 - 10:30 #3
Den forsvinder da het af sig selv når der ikke er mere trafik fra sitet??? Du er sikker på at det ikke er fordi den f.eks preloader billeder eller loader andet usynligt indhold ind?
Avatar billede themightygugi Nybegynder
28. november 2002 - 19:20 #4
Jeg er Helt sikker. Det drejer sig om at submitter en hidden IFRAME, for at hente data til den side som iframen er embedded i. Derved bevarer jeg siden, uden at den 'blinker' når den loader. Ulempen er dog at dette fænomen med 'load baren' dukker op fra tid til anden. Det ser ud til at være klient afhængig... Jeg har ligeledes observeret det på http://msdn.microsoft.com til tider...

PLS!!! someone... Der må være én derude der har set det her problem og fudnet en løsning... Vi er sgu så kloge ;)
Avatar billede themightygugi Nybegynder
28. november 2002 - 19:23 #5
Der er ekstra 200 pts. til den der giver et godt svar!
Avatar billede themightygugi Nybegynder
20. december 2002 - 19:00 #6
mig selv. Sucks