Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. november 2002 - 15:59 Der er 18 kommentarer og
7 løsninger

Godt webhotel

Hej

Jeg har i øjebliket min side (www.i-butikker.dk)hos jepponet.dk, men er ikke rigtig tilfreds med det, og leder derfor efter et nyt webhotel. Jeg har følgende krav:

Min 25 MB
Min 10 e-mail adresser
ASP
Access
24 timer tlf. support

Jeg er villig til at betale omkring kr. 100 pr måned

Jeg er kun interesseret i svar med direkte link til firmaer, som er seriøse, og opfylder ovenstående krav. Jeg er ikke interesseret i den billigste løsning, men god kvalitet. Håber nogen kender et godt firma. Jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer med de firmaer i forslår.

Mvh.

Martin
Avatar billede itckongen Nybegynder
27. november 2002 - 16:00 #1
Kig på www.buydomains.dk
Jeg har selv nogle demæner hos dem, og har aldrig haft problemer der.
Læs selv hvad de understøtter, men jeg er sikker på de understøtter dine krav og mere til.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
27. november 2002 - 16:02 #2
Jeg har haft masser problemer med buydomains...
Derimod har jeg aldrig haft fatal nedetid eller problemer med www.hosting2.dk !
Rigtig god sikkerhed oppetid samt support !
Avatar billede itckongen Nybegynder
27. november 2002 - 16:03 #3
Her er hvad BuyDomains understøtter.
Du har været meget uheldig styled.dk ellers har jeg været meget heldig :)

Understøtter:

25 MB diskplads

24 timers support 7 dage om ugen (chat, e-mail, telefon)

2 GB trafik pr måned

Fuld FTP-adgang

Mulighed for Microsoft FrontPage 4.0 Server Extensions

Ubegrændset pop3, aliaser, MRA, auto-response og nobody alias

PHP3 og PHP4 understøttelse

Mulighed for Secure Sockets Layer for sikker online betaling

Mulighed for MySQL-database

Total CGI-BIN Adgang

Webmail

Webbaseret mail administration

Online domæne administration

Intet gebyr ved opgradering til større hotel

3 måneder gratis og 10 - 15% rabat ved forudbetaling

30 dages returret
Avatar billede jensendk Nybegynder
27. november 2002 - 16:06 #4
Avatar billede jensendk Nybegynder
27. november 2002 - 16:06 #5
Alternativt.. www.dht.dk
Avatar billede cade.dk Nybegynder
27. november 2002 - 16:08 #6
Kan helt klart kun anbefale 2 webudbydere som jeg har god erfaring med...
1) Dit webhotel skal værer til at arbejde med.
2) du har krav på en god support inden for alt..
3) det er billigt i forhold til den service du får.

De 3punkter skal værer opfyldt.. og ud af 8 webudbydere har jeg 2 jeg kan anbefale : www.wannafind.dk - www.modulweb.dk !

/.. cade.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
27. november 2002 - 16:10 #7
jeg ville prøve med www.secnet.dk kanon service gode oppetid altid imøde kommende
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
27. november 2002 - 16:13 #8
jensendk-> web10.dk har ikke asp
Avatar billede avby Nybegynder
27. november 2002 - 18:54 #9
Jeg kan bestemt ikke anbefale Buydomains.dk, de har på det seneste været meget ustabile (se evt. http://groups.google.com/groups?as_q=buydomains&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.internet.udbydere.webhotel&lr=&hl=da) og der har været en del utilfredshed med dem fra alle sider.

Jeg har tidligere være kunde hos Buydomains, men er nu flyttet til www.gullestrupnet.dk der kan opfylde alle dine krav, endda billigere end du selv skriver. Du kan godt finde billigere, men så får du givetvis ikke den samme support og stabilitet.

Jeg er godt tilfreds med skiftet, og fortryder blot at jeg ikke gjorde det tidligere.

Et andet alternativ kunne være www.web-sale.dk, som jeg kun har hørt godt om,  uden uden at kunne referere til personlige erfaringer.
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. november 2002 - 09:28 #10
Jeg kan anbefale http://www.unitspeed.dk. De er pålidelige og har hurtig support (også support 24x7x365). Der er meget incl. i deres løsninger.
Avatar billede avby Nybegynder
28. november 2002 - 10:06 #11
tech4me: Hvad er din tilknytning til unitspeed.dk?

Du er oprettet på eksperten d. 20. november 2002 og har siden da, lagt svar til 6 spørgsmål og dine indlæg er alle stort set identiske anbefalinger af unitspeed.dk
Avatar billede kane Juniormester
28. november 2002 - 10:16 #12
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_udbydere_webhotel/default.asp?messageid=%3Carnkm1%24a61%241%40news%2Ecybercity%2Edk%3E

hold dig væk for buydomains.

brug web-sale.dk

meget flinke og svare på mails selv kl 23.
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. november 2002 - 10:35 #13
avby:
Jeg og en ven bruger dem og vi har ikke haft problemer med dem. Ja det er rigtigt at jeg er ny i dette forum. Men jeg syntes man kan finde mange gode informationer her på eksperten.dk.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
29. november 2002 - 22:29 #14
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
03. december 2002 - 15:11 #15
Tak for alle indlæggene. Jeg har ikke haft tid til at kigge på dem endnu, men vender tilbage så snart jeg har tid.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. december 2002 - 13:18 #16
www.onsim.com er også ret gode, de tilbyder reseller pakke med mulighed for at hoste din egen og andres domæner, de giver dig dit eget DNS navn så du bliver dit eget hosting selskab.
Avatar billede zatter Nybegynder
05. december 2002 - 20:23 #17
Hvis du vil have et SUPER webhotel med det hele vil jeg klart anbefale wannafind.dk, det er måske de mest profesionelle der findes!
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
28. december 2002 - 17:07 #18
Hej!

Nu har jeg kigget lidt omkring, men ike rigtigt fundet noget ordentligt. Hvis itckongen og tech4me hver opretter et svar, så deler jeg pointene mellem jer. Jeres webhoteller var de eneste der opfyldte mine krav.

Tak for alle indlæggene!
Avatar billede Aliriza Nybegynder
29. december 2002 - 17:17 #19
PremiumWeb pakken her, opfylder vist også dine krav, kan anbefales:
http://www.concor.dk/webhotel.htm
Avatar billede tech4me Nybegynder
02. januar 2003 - 14:11 #20
Hej mhoffmann

Håber du har fundet et webhotel til dit domæne.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
11. januar 2003 - 15:58 #21
>> tech4me: Ikke helt endnu, det er svært at finde et som har det hele, til den halve pris... :-) Husk lige at lægge et svar så du kan så point.

>> itckongen: Husk nu lige at lægge et svar så du kan få point.
Avatar billede nibby Nybegynder
07. februar 2003 - 09:55 #22
Kan IKKE anbefale www.buydomains.dk

Fungere vildt dårligt, og total ussel service!!!!

Nibby
Avatar billede dwal Nybegynder
07. februar 2003 - 09:56 #23
brug www.wannafind.dk som cade foreslår. du finder ikke en bedre dansk host ;)
Avatar billede freeagent Nybegynder
14. april 2003 - 15:12 #24
undgå for din egen skyld Buydomains!

Jeg skiftede til Buydomains.dk foret årstid siden, med et *.com domaine. For st skifte krævede de at jeg skiftede registrar, til nogle der hedder Bulkdomains.com. Hvilket jeg intet anende gjorde.

Nu efter et årstid er jeg blevet træt af Buydomains evindelige nedetid. Deres mailservere kører som et blinklys, og jeg har oplevet flere timelange nedetider, når de roder med deres DNS servere. Noget jeg ikke har oplevet med andre hosts, faktisk har jeg aldrig oplevet værre nedetid på min website. Kun Azero.dk er ringere på nogle punkter.

Så jeg besluttede at skifte til et badre webhotel, -der er mange bedre og meget billigere webhoteller.

Jeg ville i første omgang logge ind hos registrar og ændre nameserver selv. Men jeg manglede min pinkode, -havde jeg aldrig fået. Skrev til Bulkdomains.com efter pinkoden, de svarede at jeg skulle kontakte Buydomains for at få min pinkode.

Skrev til Buydomains efter koden, men de svarede at de ikke havde noget som helst at gøre med Bulkdomains. Hvilket jo er løgn, de krævede selv at jeg i sin tid skiftede til Bulkdomains, og har endda skrevet sig selv ind som "technical contact".

Jeg mailede frem og tilbage med dem mange gange. Men de nægtede pure at hjælpe mig med at fremskaffe min pinkode, og mailede iøvrigt nogle uprofesionelle og dumme bemærkninger til mig.

Sagen ender så nok med at både Buydomains og Bulkdomains bliver hevet for ICANN...

Så, for jeres egen skyld, -undgå Buydomains, der er mange både bedre, mere professionelle og billigere webhosts.
Avatar billede espersen Novice
17. november 2003 - 17:43 #25
Freeagent -> hvordan er det gået med dine problemer ?