Avatar billede stefanoj Nybegynder
27. november 2002 - 15:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dokument låst...jeg kan ikke skrive/redigere i word xp ??

Lige pludselig kan jeg ikke skrive i word...hverken i nye dokumenter eller gamle??

Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke igen???

-stefan
Avatar billede tgf Nybegynder
27. november 2002 - 18:37 #1
Prøv med at starte office XP installationen og vælge reparer, det vil måske klare situationen eller genindstallere Word.
mvh
TGF
Avatar billede jkrons Professor
27. november 2002 - 22:28 #2
Har du husket at

1. Registrere hos MS.
2. Aktivere programmet hos MS.

Ellers vil der opstå præcis dette problem.
Avatar billede jkrons Professor
27. november 2002 - 22:29 #3
XP er konstrueret, så hvis det ikke aktiveres, vil det forhindre brugerne i at arbejde. ´Det virkeret stykke tid uden aktivering, men ophører så.
Avatar billede stefanoj Nybegynder
28. november 2002 - 14:03 #4
er der en måde som man kan ordne det på uden at få fat i Microsoft
Avatar billede jkrons Professor
28. november 2002 - 14:20 #5
Nope! De har været ret snedige i deres kopisikring denne gang. Hvis du ikke har internetadgang skal du have en kode pr. telefon.
Avatar billede spine Nybegynder
28. november 2002 - 14:27 #6
ahhhh...der findes nu nogle "workarounds" prøv at søge lidt på astalavista.box.sk
Avatar billede jkrons Professor
28. november 2002 - 14:29 #7
spine-> Er der ikke enighed om at holde den slags uden for Eksperten?
Avatar billede spine Nybegynder
28. november 2002 - 14:30 #8
nåjo.....men jeg tænkte jo bare, mere snedige er "de" _MS jo heller ikke :)
godt ord igen.
Avatar billede stefanoj Nybegynder
06. december 2002 - 21:41 #9
spine> Det lyder meget spændende, men jeg er ikke helt med. Jeg ville blive glad hvis du ville skrive en uddybne mail på olelukoeje@hotmail.com . Lav et svar og få dine point.
Avatar billede stefanoj Nybegynder
21. december 2007 - 18:11 #10
tak