Avatar billede suned Nybegynder
27. november 2002 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af ekstra række i datagrid

Hvordan laver man en ekstra række i sit datagrid, eksempelvis under sin datalistning. Ønskes lavet for at kunne oprette en post i selve datagriddet, så brugeren ikke skal på en ny side.
Avatar billede askhoej Praktikant
27. november 2002 - 14:12 #1
Avatar billede burningice Nybegynder
27. november 2002 - 16:22 #2
man kunne vel også gøre tricket med et dataview... sårn har jeg i hvert fald klaret "problemet" når jeg har haft brug for en ekstre række...
Avatar billede suned Nybegynder
27. november 2002 - 16:26 #3
Man kan også lave det som footer, der vises hele tiden, med de aktuelle indtastningsfelter.