Avatar billede awardz.dk Nybegynder
13. oktober 2000 - 18:13 Der er 14 kommentarer

HASTER

Hmmm findes der noget \"hjemmenetværksicq\"?
Sådan man kan sidde og skrive til hinanden via ens netværk.....????????
Avatar billede handmade Nybegynder
13. oktober 2000 - 18:38 #1
Du kan installere Winpopup der ligger på din installations CD
Avatar billede friiser Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:16 #2

Du kan bruge NetMeeting der ligger standardi din windows.

~friiser~
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:26 #3
Ja der ligger et program der hedder \"winpopup\" på din computer hvis du har winows. det ligger i c:\\windows
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:28 #4
handmade > ups sorry... jeg må være megablind. Beklager! jeg skal ikke have nogen point
Avatar billede twister10 Nybegynder
13. oktober 2000 - 20:00 #5
Hejsa !

Du skal hente NICCO CHAT godt program, bruger det selv til 20 elever i skolen :-)

http://dkbbs.hypermart.net/nicco/ncp200.exe
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. oktober 2000 - 20:10 #6
Der findes et ICQ-udgave til netværk.

Prøv at kigge på http://www.icq.com efter ICQ corp.
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2000 - 20:19 #7
Det dooleman snakker om findes her: http://www.icq.com/groupware/

Snowball
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. oktober 2000 - 20:34 #8
AWARDZ.DK >>

P.S. Jeg har i øvrigt lagt mærke til, at ud af dine 10 sidst oprettede spørgsmål, hedder 8 af dem noget med \"HASTER\". Kan du ikke droppe det og give dine spørgsmål en lidt mere fornuftig titel.
Avatar billede elcoolio Nybegynder
13. oktober 2000 - 21:49 #9
Man kunne jo også bare ændre ICQ til at forbindelsen til \"Internettet\" skal foregå via LAN netværk...
Dette gøres ved at åbne ICQ så \"blomsten\" er der og så trykke på den fine knap der hedder ICQ. Derefter ind under \'Preferences & Security\'! Der skulle være et faneblad der hedder \'Connection\' og der skal man klikke i feltet ud for \"I\'m using a permanent internet connection(LAN)\" Man kan så også vælge om man vil bruge firewall hvis man har en forbindelse ud i den store verden...
It should be that simple....

ElCoolio
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2000 - 21:55 #10
elcoolio: Du skal stadig bruge en server til at klare det med hvem der er online osv. !!!

Har godt nok ikke afprøvet, men jeg tror næppe man kan gøre som du beskriver uden at ha\' en ICQ server på nettet !!!

Snowball
Avatar billede twister10 Nybegynder
13. oktober 2000 - 22:06 #11
Snowball>> Det kan man heller ikke :-)
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2000 - 22:13 #12
Det tænkte jeg nok ;)

Snowball
Avatar billede elcoolio Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:29 #13
he he... Sorry
Glemte at ICQ skal forbindes til Mirabilis\'s server for at virke...

Min fejl...!!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. januar 2001 - 11:25 #14
Luk venligst dit spørgsmål.
Hvis du har fået et brugbart svar så accepter det.
Har du derimod ikke fået et brugbart svar så lav selv et og accepter dit eget svar.
Har du ikke fået svar men ønsker og lade dette spørgsmål så lad det fortsætte.

(Mere fordi så hjælper du eksperten med ikke og få for mange \"glemte\" spørgsmål)