Avatar billede sascha Nybegynder
27. november 2002 - 11:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bootmenu Me & Xp

Har forsøgt John Stigers metode til at lave en bootmenu men kan ikke få det til at virke.Me er på c-drev og Xp på d-drev.Er der en der vil tjene nogle gode point ved at guide mig igennem ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2002 - 12:39 #1
Jeg er her ;)

Hvad er  problemet med bootcfg /rebuild? Finder den ikke en installation at reparere?
Avatar billede bagh Nybegynder
27. november 2002 - 15:51 #2
undrer mig bare over hvad man skal med både 98 og XP på én maskine :-?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. november 2002 - 15:53 #3
bagh >> kunne være man lige ville prøve winXP uden at formatere... eller. Nogle gamle spil køre kun i 98.
Avatar billede sascha Nybegynder
28. november 2002 - 10:13 #4
okay var på arbejde i aftes.Bruger 98(me) til programmer der ikke kører så godt under xp.Problemet er at når jeg følger din op skrift, logger på min nt så hedder den d:windows og når den søger efter andre styresystemer finder den c:windows men når jeg så slutter af med "exit" genstarter systemet uden nogle bootmrnu !
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2002 - 13:29 #5
Den skulle meget gerne finde begge 2?
Avatar billede sascha Nybegynder
29. november 2002 - 12:29 #6
John Stigers)da me blev installeret sidst var det også den der stertede men efter en rep af xp med cd'en poppede menu'en frem så nu kører det bare.Hjertelig tak for hjælpen og rigtig god weekend
Avatar billede sascha Nybegynder
29. november 2002 - 12:29 #7
P.S. send et svar john stigers
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2002 - 20:03 #8
her er det så, men du brugte da vist ikke mit forslag?
Avatar billede sascha Nybegynder
01. december 2002 - 11:38 #9
john stigers) jamen jeg prøvede dit løsningforslag en del gange men først efter at jeg lod xpcd'en reparere mit system kunne jeg lave bootmenuen, så jo du må være den der skal ha' æren ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2002 - 11:53 #10
oki :)
Så vil jeg bukke og takke for points ;)