Avatar billede theodor Nybegynder
27. november 2002 - 11:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Error ved hent af mere end 2 mails

Outlook express kan kun modtage en mail af gangen hvis den skal modtage mere end 2 stk bliver den hængende ved meddellelse nummer to og kommer ikke videre....
Avatar billede peet-49 Novice
27. november 2002 - 11:51 #1
Du skal ifunktioner-indstillinger, der kan du bestemme, hvor mange du vil hente af gangen.
Avatar billede theodor Nybegynder
27. november 2002 - 11:56 #2
hvorhenne kan du vælge det???
Avatar billede peet-49 Novice
27. november 2002 - 11:58 #3
under læsning for neden, der kan du sætte antal.
Avatar billede theodor Nybegynder
27. november 2002 - 11:58 #4
det eneste der er hvis det er news meddelser!!!
Avatar billede theodor Nybegynder
27. november 2002 - 12:00 #5
det har jo ikke noget med indkommende mails at gøre!!
Avatar billede klojs Nybegynder
29. november 2002 - 22:10 #6
Mit forslag er at det kan være en mail der er  så stor at du ikke kan hente den ned på HD.

Jeg vil foreslå dig at læse mailen oppe på din webmail direkte på serveren. Når du kommer op på webmailen åbner du den største af mailene og sletter den bagefter.

Havde selv problemet engang, men fik det råd og det virkede. Det viste sig at  være noget spam mail.
Avatar billede klojs Nybegynder
06. december 2002 - 15:05 #7
Hva.. øøøøøøhhhh theodor - skal vi lige få lukket spørgsmålet. Nu har du jo 4 åbne. Er vores løsninger gode nok eller ej ????????