Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 11:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange domæner på ns

Hey

Kan man finde ud af hvor mange domæner der er på de forskellige ns'ere ? (webhoteller)

Jeg har fundet denne:
http://www.jsp-hotel.dk/diverse/dkdomstat.htm

Men den er ret gammel... findes der ikke en nyere?

Eller hvordan?
Avatar billede czar Nybegynder
27. november 2002 - 11:35 #1
Du kan find lidt i google groups, baseret på den gammel liste af danske domæner du finder på www.0-z.dk ...

problemmet er bare, at den liste snart kun er ca. 66% korrekt..

.. og dk-hostmaster udlevere ikke mere lister med domænenavne..
Avatar billede max_max Nybegynder
27. november 2002 - 11:42 #2
Hvorfor udgiver dk-hostmaster ikke de lister mere?
Det er da et interessant sted at starte på en liste med allerede registrerede domæner, i stedet for at man skal sidde og taste 200.000 allerede registrerede domæner ind, før man får et ledigt!
Ja, jeg spørger bare - er der mon nogen der kan svare?
Avatar billede max_max Nybegynder
27. november 2002 - 11:44 #3
Undskyld, der er 398.542 muligheder for ikke at finde det rigtige ledige domæne i første hug.
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=101&action=cmsview&language=da
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 11:45 #4
km
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 11:47 #5
Øhh, jeg er vist ikke helt med, men det jeg søger er en liste over - hvor mange domæner der er registreret under de forskellige ns'er... f.eks. sådan:

15011 - ns2.scannet2.dk
13519 - ns010.worldonline.dk
12438 - ns.scannet2.dk
11202 - ns.digiweb2.dk
11201 - ns2.digiweb2.dk
10720 - ns.netcentralen.dk
9858 - ns2.netcentralen.dk
.
Avatar billede max_max Nybegynder
27. november 2002 - 12:00 #6
OK - men hvis det så er dk-hostmaster, der ligger inde med alle oplysningerne og ikke vil ud med dem, er det jo mange forskellige brugergrupper der på denne måde bliver negligeret.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 11:49 #7
Lukker spørgsmålet