Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 11:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Grafik ting til club-p.dk

er der ikke nogle der vil lave noget grafik til vores side. vi skal bruge det til at komme ind under de forskellige side. så når man trykker på nyhedsbrev kommer vores side frem hvor man kan tilmelde sig. og der skal jeg så bruge noget grafik. det skal være i stil med det club-p der står på forsiden. www.club-p.dk

der er 70 point pr grafik del.

men i kan godt får mere hvis der er rigtigt fedt
Avatar billede danielks Nybegynder
26. november 2002 - 11:58 #1
Jepper der.... Im in.... men hva har i tænkt jer det skulle være derinde ??? Bare sådan et hint... Jeg har selv designet www.dumazz.1go.dk oma... men hvilken stil er i ude efter...
Avatar billede danielks Nybegynder
26. november 2002 - 12:02 #2
Lav lige overskrifter på alle undersiderne, så kan man se hvor man er ....
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
26. november 2002 - 14:30 #3
--->kenniclub-p
Kan du ikke vise noget i den stil du ønsker...
Jeg har lige lavet noget men aner ikke om det skal være i den stil... Desværre er friserverplads nede så jeg kan ikke uploade... Har du evt. en mail?

ZLimmer ~over&out~
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 18:36 #4
ja kenni@club-p.dk

jeg ønsker bare noget simpelt. fx der hvor der står club-p på forsiden. det skal bruges til at pifte siden lidt op. fx måtte en af de grafiske ting gerne bare et billede hvor der står (nyhedsbrev på en fed måde) ligesom på forsiden
Avatar billede cade.dk Nybegynder
26. november 2002 - 18:40 #5
Er det knapper du tænker på? eller hvad snakker vi om?
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 20:04 #6
nej bare noget grafik i stil med http://www.club-p.dk/club-p.gif
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
27. november 2002 - 14:09 #7
--->ALLE
Hermed en kopi af den mail jeg har sendt til kenniclub-p:

Hey...

Kan sgu godt se at de ikke lige ligner det du ønskede...
Sender bare med teksten billeder... Hvis det er det du søger, så laver jeg dem også med de andre overskrifter...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
27. november 2002 - 21:09 #8
hvad har brugeren club-p med din bruger kenniclub-p at gøre??

hvis det er den samme bruger, er du tæt på en anmeldelse...
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
27. november 2002 - 22:55 #9
vi er tre om at lave siden så vi har fået lov til det
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
27. november 2002 - 22:56 #10
det skal være merer i retning af http://www.club-p.dk/club-p.gif
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
27. november 2002 - 23:08 #11
nårh okay....har set jeres spm...
helt iorden
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
28. november 2002 - 23:02 #12
--->kenniclub-p
Ok...
Men gider ikke prøve at lave noget nyt, når nu spørgsmålet  er lukket :-|

Zlimmer ~over&out~