Avatar billede repsej22 Nybegynder
26. november 2002 - 10:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC nørd søges?

Jeg har et firma som tilbyder DTP samt IT assistence til reklamebureauer, forlag og inhouse tegnestuer.
Jeg har været i gang i snart 2 md. og indtil videre går det rigtigt godt.

Jeg er god til teknisk problemløsning indenfor det grafiske område og specielt med hovedvægt på mac installationer. Se evt. min hjemmeside: http://www.mouselab.dk/

Nu har jeg imidlertig fået en henvendelse fra en Københavnsk virksomhed (udelukkende PCere) som gerne vil tale med mig med henblik på en freelance IT support kontrakt. Jeg vil nødig sige nej til en opgave men føler på den anden side at jeg ikke helt er den rigtige mand til opgaven.

Derfor er jeg intereseret i at komme i kontakt med en som har et lignende firma som mit blot med hovedvægt på PC/Windows support.

Jeg vil ikke love noget men måske vi kunne stykke et eller andet sammen som både kan være til gavn for dig og mig?

Skriv gerne på info@mouselab.dk

Mvh.
Jesper
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. november 2002 - 11:30 #1
Det er et flot og stilren website, du har lavet til dit firma. Men du skal ikke tvinge brugeren til at se det i fullscreen, de fleste brugere føler nemlig at de mister kontrollen. Og så kommer de med garanti ikke tilbage til dit website.

Selvfølgelig har du succes med din virksomhed, for du har nemlig opbygget et netværk i branchen via dine tidligere jobs.

Jeg har selv arbejdet med Mac i 11år, både på system niveau og bruger niveau. Desuden har jeg rimelige god forståelse for PC'ere.
Samt 3 års kursus i konstruktion af svagstrøms elektroniske kredsløb mv.
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
26. november 2002 - 12:54 #2
<I>Men du skal ikke tvinge brugeren til at se det i fullscreen, de fleste brugere føler nemlig at de mister kontrollen. Og så kommer de med garanti ikke tilbage til dit website.</i>

Det er jeg helt enig i. Det ser alt for meget ud som en reklame der springer op. Men derudover er det en ganske flot side....
Servus,
Mr Eleganza
Avatar billede tingleff Praktikant
29. november 2002 - 12:42 #3
hedder denne virksomhed som tilbyder dig arbejde ask-alex.dk????
Avatar billede repsej22 Nybegynder
29. november 2002 - 12:49 #4
Det der med fullscreen er jeg helt med på...jeg synes nu bare at det passede ret godt til min hjemmeside  :o)

Det er ikke ask-alex.dk...
Avatar billede dena Nybegynder
13. december 2002 - 21:13 #5
Kunne du i det mindste ikke lave en synlig "luk side"-knap?

(det er måske ikke alle, der kende alt-F4)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
02. februar 2003 - 17:23 #6
Jeg driver en virksomhed som tilbyder IT support til andre virksomheder samt installation/opsætning og konfigurering af større systemer.

Jeg kan kontaktes via mail på kristian@waveit.com
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 14:07 #7
Har du fundet den rette til opgaven eller leder du stadig, det kunne være at du skulle lukke spørgsmålet hvis du havde fundet ud af noget.