Avatar billede crelle Nybegynder
26. november 2002 - 00:06 Der er 1 kommentar

Hvordan laver man "Reverse Speakers" i Win2k

Hey! Med "Reverse Speakers" mener jeg at lyde skal komme "omvendt" ud fra højtalerne, så alle sterio lyde der kommer fra højre skal komme ud i venstre højtaler og omvendt. Jeg mener der var en funktion i Windows 98 der kunne gøre det, men kan ikke finde den i 2k. Grunden til det er at mit kabel ikke er langt nok til at mine højtalere kan stå normalt, så nu står de omvendt (højre højtaler i venstre side og omvendt). Håber I kan hjælpe!
Avatar billede venturer Nybegynder
26. november 2002 - 10:30 #1
Hvordan er dine højttalere koblet til computeren ?
Der er et minijack til computeren. Hvis det er to phonostik til højttalerne kan du jo bare bytte dem om.