Avatar billede brunekager Nybegynder
25. november 2002 - 23:23 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

UNIBANK?

Hej med jer alle sammen!

Når jeg skal ind i Unibanks internet bank gider den ikke vise mig brugernavn og adgangkode halløjet, hvoffor ikke,??
Jeg har før skrevet dette spørgsmål, men kan ikke huske svaret :-). Det var et eller andet med et program fra microsoft som jeg skulle bruge... Men kan ikke huske hvad for et.
Avatar billede userzero Nybegynder
25. november 2002 - 23:25 #1
Du kan se under din bruger, hvad for nogle spørgsmål du tidligere har oprettet.....
Avatar billede brunekager Nybegynder
25. november 2002 - 23:25 #2
Jeg har slettet min bruger og lavet en ny!
Avatar billede userzero Nybegynder
25. november 2002 - 23:27 #3
Hmm.....Surt! Men ved desværre ikke hvad det hedder!
Avatar billede brunekager Nybegynder
25. november 2002 - 23:29 #4
Ja det er noget bras!.. men ellers tak
Avatar billede pfp Nybegynder
25. november 2002 - 23:30 #5
det er nok et java applet og dermed skal du bruge msjavx86. Men da den ikke sådan er til at opspore længere er det nemmere at gå ind på sun.com og hente deres JDK
Avatar billede pfp Nybegynder
25. november 2002 - 23:30 #6
.
Avatar billede blyno Praktikant
25. november 2002 - 23:38 #7
msjavx86. burde være ret nem at finde.. Vent til imorgen hvor søgefunktionen virker igen og skriv det i søgefeltet og vupti så skal du nok få de første 10-20 steder du kan hente filen.
Men skal det være her og nu så hent suns (den er iøvrigt også bedre(eller rigtigere))

/Christian
Avatar billede pfp Nybegynder
25. november 2002 - 23:40 #8
blyno -> Er du sikker på det? Microsoft har lukket for download af den på deres hjemmesider. Og i de spørgsmål jeg har set her på E er linkene til msjavx86 døde, fordi det, så vidt jeg har forstået, ikke er lovligt at distribuere den længere.
Avatar billede nuller Nybegynder
25. november 2002 - 23:46 #9
Avatar billede eraserhead Nybegynder
26. november 2002 - 00:01 #10
Havde selv samme problem efter jeg skiftede til XP. MS og Sun (der er ophavmænd tol Java) er ikke gode venner mere og derfor kan du ikke downloade java fra MS. Hvis du som jeg bruger XP skal du installere Service Pack 1 så er dit problem løst. Alternativ skal du ind hos Sun og downloade en javaklient, men den kører langsomt.
Avatar billede nuller Nybegynder
26. november 2002 - 00:06 #11
nogle af de danske netbanker virker ikke med sun´s udgave
de skal have "java virtuel machine" bla. djurslandsbank
Avatar billede perj Nybegynder
26. november 2002 - 00:11 #12
Måske kan du hente hjælp her: http://www.testby.dk/
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
26. november 2002 - 06:22 #13
Hvis det er java du mangler, og du kører Windows XP, skal du installere Service Pack 1.
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
26. november 2002 - 06:22 #14
..Fra windowsupdate.com :)
Avatar billede cybermazedk Nybegynder
26. november 2002 - 06:56 #15
For det første, JVM leveres ikke som standard med Windows XP. Hvorfor ??? Fordi Java er Suns produkt og dermed en konkurrent til Microsoft. Microsoft forsøgte at udfase JVM i Windows XP, men det gav meget utilfredse kunder. Derfor lavede de alligevel en JVM til XP. Første gang du forsøger at køre en applet, burde XP selv ville hente MS JVM for dig.

Med SP1 følger JVM sørme med. Microsoft har lært noget ???

For det andet kan du også hente Suns JRE (Java Runtime Environment). JRE kan køre applets såvel som Java applikationer. JRE er bedre end JVM da al det nyeste understøttes. JVM understøtter ikke engang Swing (men uha, ikke hjælpe konkurrenten vel MS ???).
Avatar billede blyno Praktikant
26. november 2002 - 17:19 #16
Avatar billede postndk Nybegynder
26. november 2002 - 17:34 #17
måske er det fordi du ikke har lagt din nordea key rigtigt ..

den skal ligge HER :

C:\unisecur\
så skulle den vise brugernavn osv osv
Avatar billede cybermazedk Nybegynder
27. november 2002 - 07:03 #18
God pointe postndk, tænkte lidt det samme ... men skrev det ikke :D ...
Avatar billede brunekager Nybegynder
29. november 2002 - 17:33 #19
Tak for hjælpen!