Avatar billede viking1 Nybegynder
13. oktober 2000 - 11:46 Der er 2 kommentarer

pdf filer

hvordan får man to A4 sider til at stå ved siden af hinanden når man bruger adobe acrobat - helst i oprindelig størrelse
( kan man samtidig ligge flere 2xA4 sider under hinanden i samme pdf fil ??)
Avatar billede mark.b Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:04 #1
Skal de 2 A4 sider sættes sammen til 1 A3, eller ønsker du blot facing pages ??

Under alle omstændigheder skal du bruge den fulde version af Adobe Acrobat.

Hvis det er løsning 1, altså 2*A4->A3, så skal du oprette et nyt dokument og så indsætte A4 siderne fra det oprindelige dokument. Ellers så er det i Page Setup du skal indstille det til A3, så burde den gøre det korrekt.

HTH-Mark
Avatar billede rumme Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:59 #2
Hej !

1. Åbn dit dokument i ACROBAT READER
2. gå ind i File
3. gå ind i preferences -> General
4. Ændre DEFAULT PAGE LAYOUT til \"Continous-Facing\"
5. Luk dit dokument
6. Åbn dit dok. igen og nu skulle du se alt i opslag istedet, hvis dit dokument har flere sider og er lavet i bogform.