Avatar billede tommytc Nybegynder
25. november 2002 - 19:06 Der er 1 kommentar

OLE-registreringsfejl

Min Outlook starter hver gang med en fejlbesked om at der er opstået en OLE-registreringsfejl, og en tilhørende 'OK'-knap. Problemet er at jeg skal bruge en besked fra tidligere, men når jeg klikker på 'OK' i fejlbeskeden, lukker Outlook helt automatisk, så jeg får dermed ikke mulighed for at kunne læse beskeden. Jeg håber desperat at der er nogen der kan hjælpe.

VH Tommy
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2002 - 19:42 #1
Kunne du ikke skrive fejlmeddelelsen og/eller kikke i din event log og skrive et event id nummer