Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. november 2002 - 16:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Winamp 3 - Winamp 2.81

YO!

Jeg har lige haft installeret Winamp3, men har slettet den igen fordi den kræver for meget af min pc... nu har jeg så installeret 2.81 igen... det kører osse helt fint, pånær at når jeg vil downloade et skin fra http://classic.winamp.com/ så siger den at den ikke kan finde programmer til at åbne filen med, hvorimod den før selv akitverede skin og detd er, inde i winamp...  hvordan får jeg ordnet, så det kan blíve som før jeg installerede winamp3????

På Forhånd Tak - Stefan Jensen
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. november 2002 - 16:33 #1
comoon for satan... syns ALDRIG der nogen der svare... er jeg blokeret eller sådan noget?!?!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. november 2002 - 16:34 #2
jeg er villig til at hæve point satsen
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. november 2002 - 16:35 #3
Det kunne jo ske der ingen der vidste det, det er jo enlig sjældent man downdatere  :P  det er mere sansynlig man updater
Foresten syntes 3eren er genial :-)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. november 2002 - 16:37 #4
michael-k - på min 350'er tager den en hle krig om at loade
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 22:23 #5
øv
Avatar billede cluster.one Nybegynder
15. december 2003 - 14:54 #6
Det kunne godt lyde lidt som at du ikke har fået registreret dine filtyper. Prøv at kigge under "settings"->"filetypes".
Jeg ved ikke om det hjælper dig, men prøv i øvrigt den nye Winamp 5 (stadig beta). Den er helt raket :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
15. december 2003 - 19:27 #7
cluster.one - Det var fanme et sent svar ;) Har i mellemtiden formateret osv, så problemet er skam løst :) Men takker for svar da