Avatar billede lowyloas Nybegynder
25. november 2002 - 01:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

interviews system

Nogle der ligger inde med et godt interviews system eller vil lave noget i stil med " http://www.xplayn.com/?id=3244 " så om mangler ! håber jeg der er nogle der gør / vil ..

/lowyloas
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. november 2002 - 05:43 #1
Find dig et gæstebogsscript med mulighed for at "Skriv kommentar" - jeg tror spørgsmål & svar i interviewet bare er sat op i alm. html i en app. der minder om fx.: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=273
Avatar billede lowyloas Nybegynder
25. november 2002 - 05:50 #2
Det er ikke lige det jeg mangler jeg er ikke selv særlig nice til asp .. jeg vil gerne hvis nogle har system eller vil fixe noget ... Sådan jeg er sikker på det virker.

/lowyloas
Avatar billede locturian Nybegynder
25. november 2002 - 18:22 #3
hey lowyloas... Hvis du er villig til at smide lidt kontanter i det, kan du jo skrive til loc@locturian.dk
Avatar billede lowyloas Nybegynder
25. november 2002 - 18:29 #4
penge nej vel ... jeg har et .. men der mangler lidt på
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. november 2002 - 17:22 #5
Hey, nu drejer Eksperten sig jo altså om "Hjælp til selvhjælp". Så du skal nok ikke umiddelbart forvente, at der er nogen der vil forære dig flere timeres arbejde for 150p. Enten må du i gang selv eller til lommen!
Avatar billede locturian Nybegynder
27. november 2002 - 17:43 #6
He, kan du godt glemme peterkopi, jeg tilbød at lave det, for lidt kontanter... Da jeg nævnte ordet 'kontanter' havde det pludselig ingen interesse... Hvorfor skulle en programmør dog spilde en dyr timepris, på at forære ting væk? - Som peterkopi siger, er eksperten.dk hjælp til selvhjælp, eller penge op ad lommen
Avatar billede lowyloas Nybegynder
08. december 2002 - 01:40 #7
lukket