Avatar billede slowhand Nybegynder
27. juli 1999 - 23:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ulovlig handling ved "klip" og "kopier"

Hvorfor meddeler pc'en at programmet har udført en ulovlig handling når jeg efter markering vælget "klip" eller "kopier"???

HJÆLP MIG VENLIGST
Avatar billede thoeger Nybegynder
28. juli 1999 - 00:40 #1
Der er nok ikke noget at gøre ved det andet end at genistallere alt og håbe på at det forsvinder!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juli 1999 - 02:37 #2
jeg har oplevet det samme i works 3.0 til win 3.11 engang på min 386'er

det forsvandt da jeg slettede windows og installerede det igen
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
28. juli 1999 - 07:52 #3
Der er ikke så meget andet at gøre end det der er foreslået, da der er tale om en fejl i de grundlæggende rutiner !
Så god fornøjelse med geninstallationen !!!
Avatar billede meyersweb Nybegynder
28. juli 1999 - 08:10 #4
Det kan skyldes at computeren bliver overbelastet! Hvis det er meget ananceret grafik du forsøger at klippe/kopiere. I såfald luk alle andre programmer end dem du anvender i forbindelse med handlingen
Avatar billede snowball Novice
28. juli 1999 - 09:28 #5
Jeg har også været ude for det samme, og det var kun få linier tekst.

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juli 1999 - 12:58 #6
i works gik den ned bare jeg trykkede oppe i rediger menuen
Avatar billede cccf Nybegynder
25. august 1999 - 02:26 #7
Find evt. filen OLE.REG og dobbeltklik på den. Det har engang reddet min Worksinstallation