Avatar billede maiken Nybegynder
27. juli 1999 - 23:25 Der er 11 kommentarer

buffer underrun

Hvad kan man gøre for at undgå buffer underrun.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
27. juli 1999 - 23:45 #1
Du kan defragmentere din harddisk 1 gang om ugen! Køre scandisk inden du brænder! Lade vær med at bruge computeren mends du brænder! Opdatere din brænder med den nyeste firmware (det skal du gøre!) kig på producentens hjemmeside! Fx. www.mitsumi.com
www.sony.com
www.plextor.com :)
etc!

Dette vil løse dit problem!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. juli 1999 - 01:21 #2
Du kan også brænde ved lavere hastighed
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
30. juli 1999 - 20:56 #3
Hejsa maiken

Jeg har selv haft problemet.

Det du skal gøre er at Partitioner den harddisk du brænder fra til en max. 600 mb harddisk det skulle hjælpen, også selv om du brænder fra cd til cd.
Avatar billede timbreuning Nybegynder
30. juli 1999 - 23:03 #4
Eller.........
  droppe noname skiver (hvis du bruger).
  købe en brænder med større buffer.
Desuden er der stor forskel på hvilket program du bruger til at brænde med. Prøv fx. Nero eller CDRWIN.
Held og lykke
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
31. juli 1999 - 09:59 #5
Jeg giver timbreuning ret, brug et godt brænderprogram det løser for det meste problemet.

Hvis du vil have direkte hjælp så e-mail mig på zoom@post10.tele.dk
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
31. juli 1999 - 10:00 #6
Hvilken brænder bruger du?
Avatar billede timbreuning Nybegynder
31. juli 1999 - 11:46 #7
Plexwriter 8/20. Med 4 mb buffer har jeg aldrig haft buffer underrun.
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
31. juli 1999 - 15:42 #8
Hmmmmmmmm ok 4 mb buffer. Brug et andet bræner program. Skriv tilbage når du har gjort det
Avatar billede tomb3 Nybegynder
03. august 1999 - 15:26 #9
cyberzoom> Ahva? Partitioner den harddisk vås! Hvordan fanden vil du brænde en fuld cd på 600mb ? Flere der har en Plexwriter 8/20 :)  timbreuning> hehe fedt, jeg har oxo en ! Dejlig brænder ik :)
Avatar billede mj1980 Nybegynder
14. september 1999 - 14:30 #10
det er da meget nemmere at indsætte kommandoen: "buffers=80"
i c:\autoexec.bat
(har selv en 4x brænder med 2mb buffer, og den virker finno selvom jeg måske surfer eller sådan noget)
Avatar billede kf Nybegynder
06. juli 2000 - 15:49 #11
sørg også for at din brænder kører som secondary master