Avatar billede viking1 Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:59 Der er 4 kommentarer

bærbar kontra ADSL

Jeg har en stationær pc med et tele D netværkskort, hvordan forbinder jeg den til min bærbar pc så jeg kan køre ADSL på den bærbar (jeg behøver ikke andet ind tastatur og skærm fra den bærbar, og så bruge den stationære´s harddisk m.m.)
Avatar billede keysersoze Guru
12. oktober 2000 - 23:10 #1
du kan fx. bare køre det igennem et alm. netværk...
Avatar billede keysersoze Guru
12. oktober 2000 - 23:11 #2
hvis ikke du ved hvordan, så prøv at søg efter det her på eksperten, for det har været diskuteret en del gange herinde, og der er udførlige beskrivelser på, hvordan det skal sættes op...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. januar 2001 - 11:26 #3
Luk venligst dit spørgsmål.
Hvis du har fået et brugbart svar så accepter det.
Har du derimod ikke fået et brugbart svar så lav selv et og accepter dit eget svar.
Har du ikke fået svar men ønsker og lade dette spørgsmål så lad det fortsætte.

(Mere fordi så hjælper du eksperten med ikke og få for mange \"glemte\" spørgsmål)
Avatar billede egede Nybegynder
07. marts 2001 - 17:52 #4
Er det en router du har?