Avatar billede mowgli25 Nybegynder
24. november 2002 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lav Password på PHPMyAdmin

Jeg har ladet mig fortælle, at det er muligt at sætte password på PHPMyAdmin, så man ikke kan logge ind på Databasen på 127.0.0.1/MySQL/ uden at bruge det rigtige brugernavn og Adgangskode. Desuden har jeg også ladet mig fortælle, at man kan gøre det ved at ændre i config.inc filen.
Mit problem er, at når jeg sætter et password op der, så får jeg en fejlmeddelelse i stil med denne :
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:\programmer\easyphp\phpmyadmin\libraries\auth\config.auth.lib.php:91) in c:\programmer\easyphp\phpmyadmin\header.inc.php on line 23

Fejl

MySQL returnerede:

Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: YES)

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede disky Nybegynder
24. november 2002 - 14:18 #1
Spørg i PHP gruppen.

Denne gruppe er om MySQL og dit problem er opsætning af et PHP program.

På forhånd tak.
Avatar billede mowgli25 Nybegynder
24. november 2002 - 14:22 #2
Ok. Jeg prøver der
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:24 #3
Problemet ligger i at du skal ind i din Phpmyadmincfg-fil og ændre user....
Avatar billede mowgli25 Nybegynder
24. november 2002 - 14:33 #4
Nu har jeg lige været derinde og ændret uder til :root og password til hej. Men jeg får stadig samme fejl