Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Excel Autofuldførelse???

Hvordan slår jeg autofuldførelse fra i Excel 2002???
Avatar billede hundevennen Nybegynder
24. november 2002 - 14:14 #1
i funktioner - instillinger - rediger fjerne flueben i autofuldførelse......
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:17 #2
Hehe ja det kan jeg egentlig godt se..... Men når jeg skriver en brøk: 1/3 eks. så ændrer den det til: 01 March.... sååe :(
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:19 #3
Mit er på engelsk.... så hvad hedder autofuldførelse?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2002 - 14:25 #4
Tool- options-Edit og Fjern fluebenet i Enable AutoComplete for Cell Values Nederst.
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:26 #5
Det funker ik..... :((((
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2002 - 14:28 #6
Det ændres dog stadig til en dato. jeg tror du skal formateret cellerne til Text format.
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:29 #7
okay
Avatar billede htm Nybegynder
24. november 2002 - 14:31 #8
Du skal op i formater og celler og fanebladet tal her kan du sætte at det skal være en brøk eller bare tekst hvis den ikke skal ændre i noget
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:33 #9
Feeee!!! Det virkede!
Avatar billede grimer Nybegynder
24. november 2002 - 14:33 #10
hov-sa var den der hjalp mest..... så.. Han får pointsne
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2002 - 14:42 #11
Jeg ser lige, at der i XP også kan formatere celler til brøker, hvis det er det du skal. Du skal bruge Format Cells - Fraction - og her vælge om det skal være flere cifre i brødken. Excel regner selv om til hele. Det betyder man også kan regne på disse celler, det kan man ikke hvis det bliver tekst.