Avatar billede sanko22 Nybegynder
24. november 2002 - 12:54 Der er 6 kommentarer

Barracuda IV på den hurtige måde?

Hvordan slår man "Acoustic seek" fra og "Performance seek" til?
Avatar billede sekam Nybegynder
24. november 2002 - 13:02 #1
Avatar billede sanko22 Nybegynder
25. november 2002 - 00:15 #2
Tak sekam... men Nej... det er ikke det, men det vil jeg da også prøve.

Det jeg efterlyser er en slags turbo-mode "performance-seek" kalder de den i manualen. For at gøre barracudaen ekstra støjsvag har de gjort seektime lidt langsommere. Det vil jeg gerne ændre så jeg kan få de sidste dråber at ydelse ud af fiskedisken! :o)
Avatar billede Noone Nybegynder
25. november 2002 - 04:43 #3
Prøv seagates disk wizard den kan hentes på http://www.seagate.com/support/disc/drivers/index.html
Avatar billede sanko22 Nybegynder
25. november 2002 - 17:43 #4
Den har jeg prøvet... og man kan ikke indstille noget, kun diagnostigsere. Der var dog nogle andre links på siden, så dem prøver jeg :o)
Avatar billede sanko22 Nybegynder
25. november 2002 - 19:34 #5
Hey! nu har jeg fundet det jeg leder efter ... TIL MAXTOR! ØVØVØV!

http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxtor.cfg/php/enduser/olh_adp.php?p_faqid=1200
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
28. november 2002 - 19:03 #6
dejligt har 2 maxtor så vil jeg da rode lidt med dem