Avatar billede burnx Nybegynder
24. november 2002 - 12:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min router smider mig af Internettet !

Hej...

Jeg har en Surecom ADSL Broadbrand Router EP-4501, som gør at  man kan dele min ADSL forbindelse. Når routeren skal tilslutte Internettet, ringer den selvfølgelig op via ADSL modemet, og så har jeg en fast forbindelse. Men sometider går routeren bare ud og afbryder forbindelsen til Internettet, selvom man sidder og downloader, og så skal man ind i routeren og genoprette forbindelsen...

SPØRGSMÅLET ER:
Hvordan får jeg routeren til at lade vær med at afbryde forbindelsen... Jeg har prøvet at kigge i indstillinger men uden held. Min router er som sagt en: SureCom EP-4501 ADSL Broadbrand Router.

For at ændre i indstillingerne skal jeg ind i browseren og skrive "http://192.168.16.1", og så skal jeg skrive min adgangskode...
Avatar billede burnx Nybegynder
25. november 2002 - 20:25 #1
Undskyld... Det er en SureCom EP-4504 ADSL Broadbrand Router... Ikke EP-4501!
Avatar billede willum Nybegynder
26. november 2002 - 13:03 #2
Det her er hvad jeg har været i stand til at grave frem:

Log på med din browser og find det punkt som hedder "Configuration menu" og under den skulle der gerne være et punkt som hedder "Idle Time", og så skulle det bare være at ændre den værdi til noget højere.

Willum
Avatar billede anuseren Nybegynder
26. november 2002 - 13:07 #3
willum

prøv evt med 0... da dette plejer at være uendeligt...
Avatar billede willum Nybegynder
26. november 2002 - 13:09 #4
Eller sæt den til 0... da dette plejer at være uendeligt... :-)

Tak
Avatar billede anuseren Nybegynder
26. november 2002 - 13:11 #5
*G*
Avatar billede burnx Nybegynder
26. november 2002 - 16:46 #6
Jeg har fundet et sted i Configurations menuen, hvor der står "Idle Time". Jeg prøve at skrive 0, og se om det virker....

Tak for hjælpen!