Avatar billede supermand69 Nybegynder
24. november 2002 - 01:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette fil

Hej

jeg har en fil som jeg ikke kan slette? der står at den bliver brugt af en andet program, men det kan ikke passe...

Hvordan kan jeg afbryde ALLE forbindelser til denne til (det er ikke en systemfil, men en *.avi)

Det er ikke fordi at min FTP server eller andre programmer bruger filen
Avatar billede abpdk Nybegynder
24. november 2002 - 01:15 #1
Prøv at brugeren af, og så på igen.
Avatar billede abpdk Nybegynder
24. november 2002 - 01:15 #2
Hov...der skulle står "Prøv at logge brugeren af, og så på igen."
Avatar billede kick Nybegynder
24. november 2002 - 01:21 #3
Genstart din pc,derefter kan du slette din fil.

KICK
Avatar billede caroc Praktikant
24. november 2002 - 01:21 #4
hvilke programmer har du kørende (kig ved at trykke Ctrl+Alt+DEl)
Avatar billede supermand69 Nybegynder
24. november 2002 - 01:37 #5
jeg har prøvet at genstarte computeren, men der sker ingenting...

der kører ingen programmer i joblisten
Avatar billede knudgert Nybegynder
24. november 2002 - 02:49 #6
Du skal ind i regedit og manuelt søge efter
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREClassesCLSID{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}InProcServer32
(muligvis er tallene i parantesen nogle andre hos dig) og slette den.

Årsagen er en fejl i shmedia.dll, når den forsøger at lave et preview af en defekt eller ukomplet *.avi.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2002 - 09:48 #7
hmmm.... en genstart var det der skulle til? eller var det noget andet?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
24. november 2002 - 12:01 #8
knudgert > hvad skal jeg så gøre når jeg har fundet den??
Avatar billede knudgert Nybegynder
24. november 2002 - 17:20 #9
Slet den og genstart er sikkert nødvendigt.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
25. november 2002 - 00:30 #10
oki.. tark :)

vil man ikke have points? =)
Avatar billede supermand69 Nybegynder
25. november 2002 - 00:32 #11
skal jeg slette begge værdier i "InProcServer32" eller hele mappen??
Avatar billede knudgert Nybegynder
25. november 2002 - 00:57 #12
Jeg kan ikke huske, hvad jeg slettede, jeg kan ikke genfinde den.
Men det er da vist kun en nøgle, der skal slettes.
Ta et kopi af den og så slet den oprindelige, så går du ikke helt galt i byen.
Point er lige meget, jeg er ikke lige i nød for points.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
26. november 2002 - 15:52 #13
ok

det vil jeg lige prøve så :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2002 - 23:17 #14
supermand69> husk lige først acceptere svaret hvis det løser dit problem  -ellers skal kick jo give dig point tilbage..
Avatar billede huuba Nybegynder
28. november 2002 - 18:54 #15
jeg kender problemmet men har ikke selv fundet en løsning.
selv geninstallering hjælper ikke!
knudgert> angående "shmedia.dll" så er der mange af den i reg ??
er der nogen der ved hvilken eller om det er alle ???
eller om problemmet kan løses på anden måde??