Avatar billede florint Nybegynder
23. november 2002 - 23:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sikkerhed-for meget !

Hej,
Jeg har Norton internet security. Kører egentlig perfekt. Bruger også MS Outlook 2002 kører også fint, også sammen. MEN jeg har lige oprettet en emailadresse mere, og den kan jeg f... ikke tømme post fra, før jeg deaktiverer internesecurityén ? Er der en der kan hjælpe ? Jeg kan ikke finde den knap jeg skal skrue på ?
På forhånd tak
Avatar billede anuseren Nybegynder
24. november 2002 - 18:01 #1
hvad er det for en mail konto?

en alm. pop3 konto?
Avatar billede florint Nybegynder
24. november 2002 - 18:39 #2
jepper !
Avatar billede anuseren Nybegynder
24. november 2002 - 18:42 #3
hehe...

no idea then.

:o)
Avatar billede carter Nybegynder
28. november 2002 - 12:28 #4
jeg mener norton ændrer din pop3 server til at pege på 127.0.0.1 for derigennem at kontrollere adgang til mail (sniffe for virus inden de når din inbox). samtidig opretholder norton så et link til din(e) pop3 adresse (med server, konto osv) inde i norton. her skal den nye konto også oprettes.

håber det bringer dig på sporet.
Avatar billede florint Nybegynder
30. november 2002 - 08:37 #5
Hej carter,
Tak for hjælpen - desværre for sent :-) Jeg løste det ved at afinstallere Internetsecurity og derefter installere den igen !!! Så blev der også taget højde for den nye mailkonto !!
Lukker !