Avatar billede dj-freeman Nybegynder
23. november 2002 - 21:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3D Chat Grafiker søges.

Hey da min 3D Grafiker. først akn komem på Nettet om 1 månde eller lidt minder.. søger jeg en der kan astatte ham ind til at han kommer på igen. Er du meget god for du sedfølig jobbet helt.. og der efter kan vi snakke om penge. Vores Chat 2.0 er ved og være færdig og vi skal ha lavet nogen jule rum også.. Hvis vi kan bruge dig for du jo sedfølig også chatten af se med det sammen. Kan desværre ik give link her da den ik er helt færdig men meget meget meget tæt på.

Jeg akn kontaktes på
ICQ : 125192599
E-Mail : Daniel@realzign.dk
Msn : dr@duzer.dk

Det skal lige siges at det ik er mig der er www.duzer.dk det er min storebror. og jeg har snakke med en CO.ADMIN om det..
Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 18:43 #1
Hvad kører jeres 3d chat system så i? VRML? eller er det en engine i selv har skabt? (er bare nysgerig!)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
26. december 2002 - 14:44 #2
Lukker