Avatar billede -fozzi Nybegynder
23. november 2002 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dele

Hvad for en protokol skal jeg bruge for at dele mig linje over en ip som en rouder hvis jeg har 2 netkort i min comp ?
Avatar billede anuseren Nybegynder
23. november 2002 - 20:31 #1
tcp/ip
Avatar billede -fozzi Nybegynder
23. november 2002 - 20:31 #2
hvordan vil du lige gøre det ?
Avatar billede anuseren Nybegynder
23. november 2002 - 20:32 #3
det var ikke spørgsmålet?

jeg ville hente www.winroute.com

og dele det på den måde.
Avatar billede hoghog Nybegynder
23. november 2002 - 20:36 #4
TCP/IP
skal du lave forbindelse mellem 2 computer eller hvad ?
Avatar billede anuseren Nybegynder
23. november 2002 - 20:43 #5
han skal dele sit internet må man gå ud fra med "linje"
Avatar billede xodeus Novice
23. november 2002 - 20:54 #6
bruger du XP eller en nyere af de store Linux'er (suse, mandrake, redhat, debian) så er funktionen indbygget. I XP søg i hjælp: ICS eller Internet Connection Sharing. I linux gå ind i din netværksopsætning og find firewallen frem. Med windows 98 eller ældre er det muligt ved at starte et lille proxy program. Der findes mange gratis programmer til det kig evt. på www.downloads.com eller på tucows.tiscali.dk søg der efter proxy server. Håber at du kunne bruge disse svar!

//XoDeus