Avatar billede vestas Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:48 Der er 5 kommentarer

Hurtig visning

Kan man instille win98 til at hurtig handling mellem div. programmer
Avatar billede slashman Nybegynder
12. oktober 2000 - 18:06 #1
Hvad mener du .... ?
Quickview ?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
12. oktober 2000 - 18:07 #2
prøv at køre scandisk og defrag fra start menuen og \"kør\". Det burde da hjælpe en del.
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. oktober 2000 - 19:57 #3
Eller køb Windows ME, eller 2000.. Det går pænt stærkt, i hvertfald...

Ellers kan du prøve at købe en ny pc..

- Simon
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. oktober 2000 - 11:51 #4
Mere RAM!!

Jeg går ud fra at du venter en del imellem at du bruger de forskellige programmer (og at din harddisk arbejder for vildt!)
Avatar billede johanls Nybegynder
31. oktober 2000 - 12:08 #5
Hvis du går ind i systemstyring, system, hukommelsesforvaltning kan man indstille den virtuelle hukommelse. Begge felter skal udfyldes således ramstørrelse+½ramtørelse, ved 64 mb ram altså 92!
Det hjælper en del, ellers defrag mere ram og tweakui(ligger på din win98 cd!), eller en hurtigere hd!!
Hilsen Johan