Avatar billede moini Nybegynder
23. november 2002 - 12:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spam mail

Jeg synes det er irriterende med spam.
Kan man ikke drukne det ved at alle returnerer under besvar?
Avatar billede kaz911 Nybegynder
23. november 2002 - 12:08 #1
Nej - for spammere brugere ikke deres egne post kasser som afsender. Så det kunne lige så godt være de sender spam ud med din afsender adresse.. ;-( Få et godt spam program hjælper meget.

http://www.sunbelt-software.com/product.cfm?id=930
Avatar billede hub Nybegynder
23. november 2002 - 12:08 #2
Nej, endelig ikke besvare spam-så ved afsenderen at du eksisterer ..
Anmeld spam her : www.spamcop.net. Det er gratis og ganske effektivt.
Avatar billede kaz911 Nybegynder
23. november 2002 - 12:12 #3
bare du åbner en spam mail - ved spammeren at du eksisterer. Han lægger en gif ind i mail'en som så peger på hans webserver. Der er en kode på for din e-mail adresse. Og når den så bliver aktiveret - pling... så er du "på" listen forever...
Avatar billede schaefner Juniormester
23. november 2002 - 12:15 #4
Avatar billede moini Nybegynder
23. november 2002 - 12:29 #5
Okay 10 point til kaz911. hub og schaefner.
Øhh siden er ændret siden jeg var her sidst.
Hvor giver jeg point?
Avatar billede moini Nybegynder
23. november 2002 - 12:34 #6
Nå det er for sent, sorry.
Avatar billede hub Nybegynder
23. november 2002 - 12:39 #7
Points retur her: http://www.eksperten.dk/spm/286809

Du skal bare oprette spm. afvente svar og vælge avanceret ved pointsuddeling