Avatar billede pringle Nybegynder
23. november 2002 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med opstart

Hejsa!
Har for nyligt købt en Trendnet TE100-S8P router, som virker fint, undtagen ved opstart af computeren. Der er ingen forbindelse (selvom dioderne lyser mv.) indtil jeg lige kravler under bordet og trækker netkablet ud af routeren og sætter det i igen. Så kører det fint igen...

Any thoughts? Det er ret irriterende i længden :P
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
23. november 2002 - 10:50 #1
Hvi du læser i din manual, så står der sikkert--hvodan du kan konfigurere den via din browser evt.!! Der må du have en setting?? Ellers kan det være den søger efter IP (Burde den ikke, men hvilket modem/hastighed har du?) Og så hjælper det sikkert, at tildele den en fast IP-adresse?? Håber det hjælper dig lidt på vej!
JKM
Avatar billede pringle Nybegynder
23. november 2002 - 16:05 #2
Hmm, ja...nu kan jeg fame ikke finde min manual, øv :P
Er der nogen standardmetode til at sætte sådan en fætter op i browseren? Eller hvordan? Jeg mener der var en manual med, men heller ikke andet.
Avatar billede pringle Nybegynder
23. november 2002 - 17:51 #3
Hmm...har fundet min manual, men det er en tynd kop te. Står intet om manuel konfigurering. Kun at den er Plug-N-Play. Ligeledes er der kun et product sheet på TrendNets hjemmeside, intet andet.
This is beginning to annoy me..! >:/
Avatar billede pringle Nybegynder
25. august 2005 - 08:22 #4
Forældet.