Avatar billede samspeed Nybegynder
22. november 2002 - 23:56 Der er 3 kommentarer

Hvordan kan man se de programmer som bruger internet?

Hej

Jeg vil meget gerne vide hvordan man kan se de programmer som kører, om de bruger internet...f. eks norton internet virusscan 2003 bruger internet..Det burde man kunne se et eller andet sted, eller i et program...
Spørgsmålet er bare hvordan.....Kan du svare på det?

Mvh Samspeed
Avatar billede itckongen Nybegynder
23. november 2002 - 00:26 #1
skriv "cmd" i kør.
Skriv derefter "netstat" så kan du se alle der har forbindelse til dig, og dem du har forbindelse til, jeg tror det skulle være det, men tjek selv lige efter.
Avatar billede amite Mester
23. november 2002 - 06:29 #2
Installér en firewall....Zonealarm(pro), så er der ikke nogen filer som kan noget med internettet før du siger 10, 4 :)
Avatar billede itckongen Nybegynder
23. november 2002 - 16:11 #3
amite >> han vil jo ikke blokere for de programmer der bruger net, han vil bare se hvilke der gør.
Det kan gøres med en enkelt "netstat"

Jeg glemte at sige du formegentligt nok skal skrive "netstat -a" ude i cmd